رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در روزهای منتهی به انتخابات و از همه مهمتر روز برگزاری آن بسیار اهمیت دارد.
کد خبر: ۹۶۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ 24 May 2021

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: خردادماه به دلیل وجود تعطیلات نیمه خرداد و البته انتخابات سه گانه ریاست جمهور، میان دوره ای مجلس (در برخی از شهرستان های استان) و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ماه بسیار سخت و نفس گیری است.

وی یادآورشد: تجربه بیش از یک ساله اخیر مبارزه با این بیماری ثابت کرده، هر زمان که میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش یابد و جلسات عمومی افزایش پیدا ‌کند، بعد از آن با یک پیک بیماری بسیار خطرناک مواجه می شویم که متاسفانه منجر به از دست دادن تعداد زیادی از هموطنان می شود.

وی تاکید کرد: در اکثر شهرستان های استان دو انتخابات و در شهرستان های تفرش، آشتیان و فراهان سه انتخابات برگزار خواهد شد و مطمئنا شور و شوق انتخابات در تمام استان در روزهای منتهی به انتخابات رفته رفته بیشتر خواهد شد که از تمام مردم و مسئولین می خواهیم این انتخابات را با رعایت های مجدانه پشت سر بگذارند تا پس از آن با مشکلات جدی تری مواجه نشویم.

دکتر جمالیان با تاکید بر اینکه دیده شده و گزارش شده در روزهای گذشته متاسفانه جلسات انتخاباتی با تعداد نفرات بالا در مکان های کوچک و سربسته برگزار می شود، خاطرنشان کرد: امروزه و با توجه به شرایط کرونایی وظیفه شرعی و اخلاقی همگان است که مسائل سیاسی را با حفظ سلامتی تجمیع کرده و با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی شرایط را بدتر نکنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به کاندیداها و طرفدارانشان پیشنهاد داد به منظور حفظ سلامتی و رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه‌های انتخاباتی، جلسات و تبلیغات خود را  بیشتر به شکل مجازی و حتی الامکان از طریق صدا و سیما برگزار و پخش نمایند.

وی یادآور شد: خوشبختانه صدا و سیمای استان، این آمادگی را اعلام کرده که برنامه ها و ساعت های برنامه های انتخاباتی خود را افزایش دهد، پس بنابراین از تمامی کاندیداهای محترم می خواهیم برنامه های خود را از طریق این رسانه استانی و هم از طریق بستر مجازی برای مردم عزیز اعلام کنند و مردم هم از این طرق کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: اگر جلساتی قرار است به صورت حضوری برگزار شود، حتماً در محیط های سرباز با رعایت فاصله اجتماعی یک و نیم متر و با زدن ماسک همراه باشد تا بتوانیم انتخابات پرشور خردادماه را بدون کوچکترین تهدیدی برای سلامتی پشت سر بگذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار