فرماندار شهرستان ابوموسی از داوطلبان انتخابات شوراهای روستا درخواست کرد:
تابناک- رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی از داوطلبان انتخابات شوراهای روستا خواست تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند و آن را به روزهای آخر موکول ننمایند.
کد خبر: ۹۵۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 10 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، رییس هیئت اجرایی شهرستان ابوموسی گفت :داوطلبان می توانند به چهار روش به صورت حضوری در بخشداری ها و به صورت غیر حضوری از طریق اپلکیشن و نرم افزار موبایلی، دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت ها ثبت نام  و کد رهگیری دریافت کنند که با توجه به شیوع ویروس کرونا به داوطلبان توصیه می گردد تا حد امکان به صورت غیرحضوری اقدام نمایند و لزومی به مراجعه حضوری و تحویل فیزیکی مدارک نیست از این رو انتظار است داوطلبان نسبت به ثبت نام سریعتر اقدام کنند.

 

وی با تأکید بر سلامت و امنیت انتخابات گفت : انتخابات امسال پشتوانه‌ ای برای نظام است و ضمن برگزاری سالم و قانونمند آن همه باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و گروه های اجتماعی با اطلاع رسانی دقیق و امید آفرینی در جامعه، زمینه و بستر انتخاباتی پر شور و آگاهانه با مشارکت حداکثری را در جامعه فراهم نمائیم.

 

 ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه مورخ۲۲ فروردین (به مدت هفت روز) ادامه دارد.

 

‌ انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار میشود.

‌انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار