معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک- دکتر علی رئوفی در آئین افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در هرمزگان با اشاره به اهمیت به روز بودن حوزه های علمیه عنوان کرد: همزمان با رشد و توسعه فناوری به ویژه حوزه اطلاع رسانی ارتقاء توانمندی حوزه های علمیه در این بخش ها ضروری است
کد خبر: ۹۵۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 09 April 2021

 

 

به گزارش تابناک هرمزگان ،وی در همین خصوص افزود: فضای مجازی بستر مناسبی برای فعالیت طلاب حوزه های علمیه است که از آن نباید غفلت کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: قدم گذاشتن در مسیر دفاع درست ازمعارف قرآنی وسیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع)رسالت مهمی است که طلاب حوزه های علمیه در عصر کنونی برعهده دارند.

 

رئوفی خاطرنشان کرد: تشریح صحیح و به موقع معارف غنی قرآن وسیره نبوی واحادیث اهل بیت عصمت و طهارت (ع)در بخش های مختلف رسالت مهم دیگر طلاب حوزه علمیه است که می توانند با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در این مسیر گام برداشت.

 

وی اظهار داشت: افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در هرمزگان در مسیر رشد و گسترش معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع)اثر گذار خواهد بود و به تحول حوزه های علمیه استان متناسب با گسترش فناوری های روز کمک خواهد کرد.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار