علی اکبر اختری در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه گفت: نحوه برگزاری کلاس‌های عملی به شرایط کشور و استان از نظر کرونا بستگی دارد.
کد خبر: ۹۵۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 26 March 2021

علی اکبر اختری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: نحوه برگزاری کلاس‌های عملی دانشگاه در شورای آموزشی در حال بررسی است و به صورت کلی حضوری یا مجازی بودن این کلاس‌ها به شرایط استان از لحاظ بیماری کرونا بستگی دارد.


وی افزود: کلاس‌های عملی مقطع کارشناسی که همچنان امکان برگزاری به صورت مجازی داشته باشند را به همین طریق برگزار خواهیم کرد، اما دانشجویان ارشد پروژه‌های خود را شروع کرده اند و کلاس هایشان به صورت حضوری ارائه می‌شود.


رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: تمام کلاس‌های عملی به صورت حضوری برگزار نمی‌شود و اولویت با روش مجازی است، تا کنون مشکلی در یادگیری دانشجویان در برخی آزمایشگاه‌ها که به صورت مجازی برگزار می‌شوند وجود نداشته، اما برخی از کلاس‌ها و آزمایشگاه‌ها به حضور دانشجویان نیاز است و در قالب مجازی بازده موثری ندارند.


این مسئول خاطر نشان کرد: به طور کلی برگزاری کلاس‌های حضوری بستگی به شرایط استان از نظر بیماری کرونا دارد که در صورت مساعد بودن وضعیت حضوری ارائه می‌شوند، لازم به ذکر است که ما آمادگی برگزاری کلاس‌های عملیِ حضوری برای دانشجویان بومی که نیاز به اسکان در خوابگاه‌ها ندارند را داریم.


اختری در پایان تاکید کرد: مشکل اصلی ما در عدم برگزاری کلاس‌های عملی به صورت حضوری خوابگاه‌های دانشجویی است که باعث تجمع می‌شود و خطراتی را در شیوع بیماری کرونا میان دانشجویان در پی دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار