رئيس اتاق اصناف مركز استان هرمزگان:
تابناک-رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه بازار همراهي خود را با تصميمات و دستورالعمل هاي ستاد كرونا به اثبات رسانده است گفت: سازمان امور مالياتي نيز بهتر است شرايط كسبه خسارت ديده در عصر كرونا را در نظر بگيرد.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹ 17 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علي باصره در حاشيه آئين تكريم و معارفه رئيس اتاق اصناف بندرعباس ضمن تقدير از زحمات و تلاش هاي عبدالمجيد جلالي رئيس سابق اتاق اصناف مركز هرمزگان اظهار داشت: اميدوارم با كمك همكاران اصناف و ساير دستگاه هاي متولي، مشكلات و موانع توسعه و رونق بازار هرمزگان را مرتفع سازيم.

 

وي در ادامه افزود: اصناف و بازاريان همواره در اجراي مصوبات ستاد كرونا با هدف كمك به كنترل بيماري كويد ١٩ همراهي داشته، اما اين را هم نبايد فراموش كرد كه سازمان امور مالياتي استان نيز بايستي ملاحظه فشار تحميل شده بر كسبه هرمزگان را داشته باشد.

 

خليل قاسمي رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نيز در ادامه اين نشست ضمن تبريك به علي باصره به موجب انتخاب در كسوت رئيس اتاق اصناف بندرعباس اظهار داشت: نقش اتاق اصناف در اوضاع كنوني اقتصاد بسيار كليدي و اثرگذار است.

 

وي همچنين از علي باصره به عنوان مديري پيگير و قابل اعتماد ياد كرد و افزود: اين شاخصه ها، عامل تداوم رشد و موفقيت بزرگترين تشكل صنفي استان خواهد بود.

 

قاسمي با بيان اينكه بازار در شرايط كنوني مظلوم واقع شده تصريح كرد: در اين برهه از تاريخ كه توقع از شبكه توزيع و بازار بالا است بايستي اطلاع رساني و شفاف سازي را در راس برنامه هاي اتاق قرار داد تا همه در جريان اقدامات و زحمات انجام شده قرار گيرند.

 

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با تاكيد بر ضرورت دفاع از كسبه و فعالان صنفي قانونمند، خاطر نشان كرد: همواره حمايت از بازاريان در دستور كار مجموعه هيات رئيسه اتاق اصناف و مديريت اداره اصناف و تشكل هاي صنفي سازمان صمت قرار دارد.

 

  وي در بخش پاياني سخنان خود، نظم در شبكه توزيع را در گرو توليد و تامين مناسب كالا دانست و گفت: معاونت بازرگاني و توسعه تجارت و اتاق اصناف ماموريت دارند با هدف نظم بخشي به شبكه توزيع و حمايت از مصرف كننده برنامه ريزي و نظارت داشته باشند.

 

انتهای پیام/ز 766

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار