تابناک-سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قشم درباره برخورد با کسانیکه در شب چهارشنبه آخرسال با اقدامات خارج از عرف برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند، گفت: با افرادی که در این روزها و مخصوصا چهارشنبه آخرسال، با اقدامات خارج از قائده و هنجارشکنانه برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و باعث سلب آسایش مردم شوند، قاطعانه برخورد و طی تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 16 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،سرهنگ مجتبی راستخدیو با اشاره به لزوم دقت و پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخرسال گفت : پلیس مانند سالهای گذشته تمهیدات لازم در راستای کنترل اوضاع به منظور پیشگیری از بروز ناهنجاری ها در روز چهارشنبه آخر سال در نظر گرفته است.

این مسئول انتظامی با اشاره به مخاطرات استفاده از مواد محترقه دست ساز و غیر مجاز از عموم خانواده ها خواست تا دقت و نظارت بیشتری بر جوانان و نوجوانان اعمال کرده و هرگونه خرید و فروش مواد محترقه غیر مجاز را به پلیس گزارش کنند.

وی ضمن آرزوی سالی پر از خیر و برکت در سال پیش رو برای هموطنان و شهروندان عزیز اظهار داشت: انشاالله به واسطه همکاری خانواده ها در کنترل فرزندان و تلاش ارگان های متولی چهار شنبه آخر سال بدون حادثه را پشت سر خواهیم گذاشت.

سرپرست فرماندهی انتظامی قشم با هشدار به فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز گفت: از مدتها قبل اقدامات اطلاعاتی در این خصوص انجام شده که خوشبختانه باعث کشف مقادیری مواد محترقه در سطح شهرستان شد که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود برخورد قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضایی در انتظار متخلفان و مزاحمان شهروندان عزیز خواهد بود.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار