نه تنها خبرنگاری از رسانه های نوشتاری کشور شامل روزنامه ها و خبرگزاری های معتبر همراه تیم ملی کشتی عازم آمریکا نشده بود بلکه مسئولان فدراسیون کشتی برای ایجاد شفافیت لازم که مانع بروز و تقویت شایعات است اقدام قابل توجهی نکردند.
کد خبر: ۹۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 14 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، به دنبال بروز برخی شایعات در اردوی تیم ملی کشتی اعزامی به مسابقات جهانی امریکا و محافل ورزشی مبنی بر ترک اردوی تیم توسط مهدی حاجی پور ملی پوش مازندرانی کشتی فرنگی و بی پاسخ ماندن شایعه پناهندگی وی توسط مدیران و مسئولان فدراسیون، حاجی پور امروز با حضور در هتل محل استقرار تیم ملی کشتی آزاد به این شایعات پایان داد.
وی بعد از غیبت چند روزه از بین اعضای تیم در حالی که هم تیمی های وی به کشور باز گشته اند دلیل این مساله را حضور در منزل یکی از اقوام خود با هماهنگی مسئولان فدراسیون عنوان کرد و گفته من به اینترنت دسترسی نداشتم و این شایعات را توسط یکی از دوستانم مطلع شدم، چرا باید پناهنده شوم، پناهنده نشده ام با تیم ملی کشتی آزاد برمیگردم، هر ملی پوشی به کشور خود احترام می‎گذارد و آبروی خودم و ایران از هر چیزی برام مهم تر است.
این حرف های حاجی پور در حالی بیان می شود که نه تنها خبرنگاری از رسانه های نوشتاری معتبر کشور همراه تیم ملی کشتی عازم آمریکا نشده بود بلکه مسئولان فدراسیون کشتی برای ایجاد شفافیت لازم که مانع بروز و تقویت شایعات است اقدام قابل توجهی نکردند و به این دلایل رسانه های گروهی ایران برای پرسیدن حقایق و شایعات مطرح شده با مشکل مواجه شده بودند.
در این بین تنها حسنی‌خو مدیرکل حراست وزارت ورزش در واکنش به این خبر گفته هنوز کاروان کشتی آزاد به ایران برنگشته و حسن بابک و محسن حاجی‌پور با آنها به ایران برمی‌گردند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حراست وزارت ورزش و جوانان وظیفه بازگرداندن کادرفتی و بازیکنان کشتی را برعهده دارد یا نه؟ گفت: این وظیفه هم برعهده وزارت ورزش است و هم برعهده فدراسیون کشتی، فدراسیون کشتی دلیل برنگشتن آنها را بهتر می‌داند و وقتی کاروان تیم ملی به ایران برگردد، آنها باید در این باره پاسخگو باشند البته آنها قرار نیست پناهنده بشوند و مشکل خاصی وجود ندارد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار