کد خبر: ۹۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹ 14 September 2015

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: غفلت از دشمن و بی‌بصیرتی خواص، راه نفوذ آمریکایی‌ها را باز خواهد کرد.

سردار علی استاد حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تذکر معظم‌له در مورد نفوذ آمریکایی‌ها به برخی از مسائل کشور و ساده‌اندیشی برخی از روشنفکران در بزک کردن آمریکایی‌ها اظهارکرد: امروز برخی از روشنفکران ساده‌اندیش به بهانه‌های مختلف از جمله اینکه توافق می‌تواند شروع‌کننده دوستی با آمریکایی‌ها باشد در حال جاده‌باز کردن برای شیطان بزرگ هستند.

وی به مذاکره با آمریکایی‌ها اشاره کرد و افزود: به فرض مثال یک مذاکره‌ای صورت گرفته که به فرموده مقام معظم رهبری نیز هنوز چیزی معلوم نیست، اما دیده می‌شود در این زمینه برخی، صدای دوستی با شیطان را سر می‌دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: به چه منظور عده‌ای غرب‌زده امروز به خودشان اجازه می‌دهند که دشمنی دشمن قسم‌خورده ملت ایران را انکار کنند و حرف از دوستی با شیطان بزنند.

استادحسینی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا تمام‌شدنی نیست، گفت: ملت با بصیرت ایران به این ساده‌اندیشان می‌گوید تا زمانی که خون در رگ فرزندان خمینی و خامنه‌ای است شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و آمریکاستیزی ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز شعار مرگ بر آمریکا را نماد استکبارستیزی مردم ایران دانست و افزود: نماد استکبارستیزی ملت ایران و مردم مظلوم جهان همین شعار مرگ بر آمریکا است که ساده‌اندیشان روشنفکر باید خواب کنار زدن این شعار را ببینند.

وی به سخنان برخی از این ساده‌اندیشان در مورد دوستی با آمریکا اشاره کرد و گفت: این‌گونه افراد جاده‌بازکن غرب بوده و به دنبال جوسازی و مسموم کردن جو جامعه برای رسیدن به مقاصد شوم خود هستند.

این مقام مسئول در ادامه راه نفوذ آمریکایی‌ها به کشور را کوتاه آمدن مردم از ارزش‌ها، آرمان‌ها و اصل انقلاب که‌‌ همان ولایت و روحیه شهادت‌طلبی است، عنوان کرد و اظهار کرد: غفلت از دشمن و بی‌بصیرتی خواص، راه نفوذ آمریکایی‌ها را باز خواهد کرد.

استاد حسینی تفرقه‌افکنی بین جامعه را یکی از راه‌های نفوذ شیطان بزرگ به کشور دانست ویادآورشد: امروز آمریکایی‌های شیطان‌صفت می‌خواهند با تفرقه‌افکنی بین مردم، راه خود را هموار کنند که در این زمینه برخی ساده‌اندیشان نیز همراهی‌شان می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنی ما با استکبار جهانی به رهبری آمریکا، ادامه دارد و خواهد داشت، گفت: چرا عده‌ای در داخل کشور که الفبای سیاست را نمی‌دانند به فکر نشست با آمریکا و دل دادن و قلوه گرفتن با آنان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار