کد خبر: ۹۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶ 14 September 2015

در دومین مجمع انتخاباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان البرز متولی این ورزش آبی برای یک دوره چهارساله انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مجمع که با حضور دبیر فدراسیون شنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و جمعی از فعالان این ورزش برگزار شد در نهایت نادر دلیل هوش تک کاندیدای احراز پست ریاست هیئت شنا البرز با کسب ۱۳ رای از مجموع ۱۴ رای مأخوذه سکان هدایت شنا را در این استان برعهده گرفت.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور با بیان اینکه البرز یکی از استان های غنی در ورزش های آبی است گفت: این استان برای رشد بیشتر و ارتقای جایگاه در کشور نیاز به همدلی همه ارکان خود دارد و باید رئیس جدید استان این همگرایی و اتحاد را به ورزش شنا البرز بازگرداند.

محسن سمیع زاده افزود: بهترین مربیان و مدرسان شنا کشور از البرز هستند و باید از این ظرفیت بالا برای رشد همگون شنا استان البرز بهره گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز هم در این مجمع با بیان اینکه هدف اداره کل ورزش و جوانان البرز پویایی هیئت های ورزشی است گفت: از اینکه مجامع انتخاباتی بدون کاندیداهای متعدد برگزار شود ناراحتیم، با این حال تلاش خود را بر وفق قانون می کنیم و در نهایت موظفیم انتخابات را ولو با یک کاندیدا برگزار کنیم.

رضا گل محمدی توان شنای البرز را بالا دانست و گفت: شنا از جمله ورزش هایی است که پتانسیل جذب خانواده ها را دارد و باید از این ظرفیت برای رشد همگون این ورزش آبی و جذاب بهره گرفت.

وی افزود: سال ۹۴ برای ورزش استان در حوزه هیئت های ورزشی سال پرترافیک و شلوغی است چرا که باید شاهد برگزاری ۲۵ مجمع انتخاباتی و سالیانه، با حضور مسئولان فدراسیون ها باشیم و امیدوارم با دقت نظر همکارانم در مجموعه ورزش استان انتخاب متولیان هیئت ها منجر به توسعه بیشتر رشته های مختلف ورزشی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار