معاون استاندار هرمزگان در بازدید از روند مراجعه و مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله کتبی آزمون فراگیر استخدامی استانداری تاکید کرد:
تابناک-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از محل مراجعه و مصاحبه داوطبان پذیرفته شده در هشتمين آزمون فراگير استخدامی بخشداری ها، فرمانداری ها و استانداری هرمزگان بازدید و بر لزوم انتخاب نیروهای اصلح و شایسته برای پست های مورد نیاز تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ 14 February 2021

با گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، نازنین شیبانی تذرجی در این بازدید که مدیرکل امور اداری و مالی و مدير كل دفتر برنامه ريزی، نوسازی و تحول اداری استانداری، وی را همراهی می کردند از محل مراجعه داوطلبان و مصاحبه با پذیرفته شدگان مرحله کتبی آزمون مذکور در پنل های مربوطه، دیدن کرد و از نزدیک در جریان نحوه برگزاری این پذیرش ها قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در این بازدید توصیه هایی را برای انتخاب هرچه بهتر نیروهای اصلح و شایسته برای پست های مورد نیاز ارائه و بر رعایت هرچه بیشتر عدالت تاکید کرد.

وی با بیان این نکته که در انجام مصاحبه های استخدامی و رفتاری باید افراد بومی آن منطقه در اولویت قرار بگیرند، اظهار امیدواری کرد که با ورود نیروهای تازه نفس و کارآمد جدید، این مجموعه بتواند بیش از پیش در کسب موفقیت ها و دستیابی به اهداف تعیین شده، موفق باشد.

شیبانی خاطرنشان کرد: افرادی که نتوانسته اند در موعد مقرر مدارک خود را تحویل دهند و یا برای اخذ گواهی های مورد نیاز از دستگاه های ذیربط نیاز به زمان بیشتری نسبت به تاریخ تعیین شده برای مراجعه دارند می توانند در روز های سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۲۸ لغایت ۹۹/۱۱/۲۹ از ساعت ۸ الی ۱۴ نسبت به تحویل و تکمیل مدارک خود اقدام نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان بیان داشت: داوطلبان می توانند براساس جدول زمان‌بندی و تاریخ و ساعت مشخص شده در پرتال استانداری هرمزگان، برای ارائه مدارک لازم به آدرس بندرعباس، ميدان فرودگاه به سمت چهار راه پگاه روبروی مديريت برق ناحيه 2 بندرعباس، ساختمان امور اتباع و مهاجرين خارجى، طبقه اول، واحد ارتباطات مردمی (سامد) مراجعه کنند.

وی گفت: عدم مراجعه و تحویل مدارک توسط داوطلب در مهلت مقرر به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می شود.

انتهای پیام/ز354

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار