توسط معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری هرمزگان و فرماندار جاسک:
تابناک-در دهمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر مهندس مدرس پس از افتتاح چندین پروژه در شهرستان میناب به شهرستان جاسک سفر کرد .
کد خبر: ۹۳۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 09 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، در دهمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مدرس معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار هرمزگان، رادمهر فرماندار جاسک، معاون شیلات استان و برخی از مدیران استانی و شهرستانی، فاز دوم مزرعه پرورش میگو با ۶۰هکتار در روستای گزی از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی بومی منطقه به بهره‌برداری رسید.

این پروژه در ۶۰ هکتار با اعتباری بالغ بر ۱۳۰میلیارد ریال با ظرفیت ایجاد اشتغال مستقیم برای ۷۰ نفر در روستای گزی بخش مرکزی و ۹۰ کیلومتری شهر جاسک به بهربرداری رسید.

در‌ ادامه سفر معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان در دهمین روز دهه مبارک فجر به شهرستان جاسک، پروژه ذخیره سازی و‌ نگهداری مواد غذایی در سرخانه زیر صفر درجه در روستای گوان جاسک توسط رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرماندارجاسک با اعتباری بالغ بر ۴۸میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


پروژه ذخیره سازی و‌ نگهداری مواد غذایی در سرخانه زیر صفر درجه سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۴۸میلیارد ریال نیز با ظرفیت ۲۰۰ تن در مساحت ۵۰۰۰ هزار متر مربع در محدوده روستای گوان در بخش مرکزی و ۱۰۰کیلو متری شهر جاسک افتتاح و به بهره برداری رسید.

فاز دوم مزرعه پرورش میگو با ۶۰هکتار در روستای گزی افتتاح شد
انتهای پیام/ز325

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار