رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه با بیان اینکه کار تکمیل پروژه توسعه اورژانس این مجتمع بعد از ۲ سال وقفه از سرگرفته شد، گفت: این پروژه با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی اکنون در دست اجرا است.
کد خبر: ۹۳۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ 04 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،دکتر «شهرام بیدهندی»  افزود: این پروژه به مدت ۲ سال متوقف شده بود که در جلسه ای که در تاریخ نهم آذرماه سال جاری با هیات رییسه دانشگاه برگزار شد، تکمیل آن به دلیل بحران کرونا و کمبود فضای اورژانس در اولویت قرار گرفت.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با همت رییس دانشگاه و معاونت توسعه و مدیریت منابع، عملیات اجرایی دوباره شروع شد و ۲ ماه پیش کار تکمیل پروژه از سرگرفته شد و اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

وی تصریح کرد: اورژانس جدید در ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۴۲ تخت بستری، ۱۲ تخت آی سی یو و یک اتاق عمل و بخش‌هایی چون بخش vip، اورژانس سرپایی و پاویون پرسنل است.

رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه راه‌اندازی این اورژانس کمک بزرگی به مردم این منطقه است، گفت: این مرکز همیشه در اوج بحران‌ها چه در بحران زلزله سرپل ذهاب و چه در بحران کرونا به عنوان یک نقطه امید، هم برای دانشگاه و هم برای مردم عمل کرده و در صورت پیک دوباره کرونا نیاز مبرم به تخت‌های این بیمارستان مخصوصا تخت‌های اورژانس خواهیم داشت.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ به طور رسمی به بهره‌برداری رسید.
این مجتمع بیمارستانی کار خود را با ۵۱۵ تخت شروع کرد و اکنون با وجود ۷۱۴ تخت مصوب، دارای ۸۴۰ تخت فعال است.

اکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل فوق تخصص، متخصص، پرستار، ماما و سایر پرسنل در بخش‌های مختلف در این بیمارستان به صورت شبانه‌روزی در راستای ارایه خدمات به مردم تلاش می‌کنند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و اکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است که مجتمع امام رضا یکی از بزرگترین بیمارستان های استان و منطقه غرب کشور محسوب می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار