کامران هزارخانی در گفتگو با تابناک:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب، برای خدمت رسانی این سازمان به مردم غیور استان در جهت فراهم آوردن رفاه عمومی است.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 03 February 2021

کامران هزارخانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه به مناسب ایام الله مبارک دهه فجر برنامه های گوناگونی را در قالب نهضت کمک مومنانه به اقشار مختلف جامعه در دست اجرا دارد و عملی خواهد کرد.

وی افزود: در طول این ایام اعزام گروه های جهادی در سراسر استان به مناطق محروم و همچنین اعزام گروه های پزشکی را خواهیم داشت که روز یازدهم بهمن ماه در دو نقطه از شهرستان کرمانشاه گروه های جهادی پزشکی به منظور معالجه بیماران، تحت عنوان طرح شهید رهنمون حضور پیدا کردند.

مسئول بسیج سازندگی تصریح کرد: در ادامه این برنامه ها، روز پانزدهم بهمن آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد به همت بسیج حقوق دانان و خیرین استان اتفاق خواهد افتاد، در روز بیستم نیز توزیع ده هزار بسته کمک معیشتی مومنانه را در سطح استان داریم که این بسته ها در اختیار مردم عزیز حادثه دیده از کرونا که به لحاظ معیشتی دچار معضل شده اند قرار خواهد گرفت و رزمایش آن به صورت نمادین در سالن ورزشی امام خمینی کرمانشاه برگزار می شود‌‌.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی استان اقدام به تکمیل پروژه نیمه کاره گاز رسانی در روستای سراب باباعلی شهرستان جوانرود نموده که در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید و مردم این روستا از نعمت گاز برخوردار می شوند.

هزارخانی در پایان به برگزاری جلسه گروه ها و شورای جهادی، با حضور تمام جهاد گران استان به صورت ویدئو کنفرانس در ایام الله دهه مبارک فجر برای تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبری اشاره کرد و گفت: امید است که بتوانیم در سال آینده با قدرت و قوت بیشتری در گام دوم انقلاب که در دومین سال آن هستیم به مردم عزیز و شریف ایران اسلامی خدمت رسانی کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار