از خدمات این خانه بهداشت ۱۲۳۱ نفر بهره‌مند می‌گردند که از این جمعیت ۵۷۶ نفر افراد میان‌سال و سالمند و ۴۶۴ نفر کودک، نوجوان و جوان هستند.
کد خبر: ۹۳۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 02 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، دکتر جوانیان از افتتاح خانه‌های بهداشت روستای میدان سر، پایین‌محله کشتلی و داردکاشت بابل در سومین روز از دهه مبارک فجر یا حضور مسئولین شهرستان خبر داد.
بر اساس این گزارش از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر مصطفی جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: خانه بهداشت روستای میدان سر از توابع بخش گتاب شهرستان بابل زیر نظر مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کلاگر محله با زیربنایی به مساحت ۱۲۰ مترمربع و با هزینه بالغ‌بر 320 میلیون تومان ساخته شد.
وی بیان داشت: از خدمات این خانه بهداشت ۱۲۳۱ نفر بهره‌مند می‌گردند که از این جمعیت ۵۷۶ نفر افراد میان‌سال و سالمند و ۴۶۴ نفر کودک، نوجوان و جوان هستند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: خانه بهداشت روستای پایین‌محله کشتلی نیز از توابع بخش گتاب شهرستان بابل زیر نظر مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کلاگر محله بااعتبار ۲۷٠ میلیون تومان ساخته شد که از خدمات این خانه بهداشت ۱۲۳۰ نفر بهره‌مند می‌گردند که از این جمعیت ۷۶۸ نفر افراد میانسال و سالمند و ۴۶۳ نفر کودک، نوجوان و جوان هستند.
دکتر جوانیان افزود: سومین خانه بهداشت که در سومین روز دهه مبارک فجر افتتاح شد خانه بهداشت روستای داردکاشت از توابع بابل‌کنار بود که با هزینه بالغ‌بر ۲۵۰ میلیون تومان ساخته شد.
وی با اشاره به اینکه این مرکز در زمینی به مساحت 700 مترمربع و با زیربنای ۱۲۰ مترمربع ساخته شد، گفت: از خدمات این خانه بهداشت ۱۲۲۴ نفر بهره‌مند می‌گردند که از این جمعیت ۸۲۱ نفر افراد میانسال و سالمند و ۴۰۳ نفر کودک، نوجوان و جوان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار