محمود گودرزی روز گذشته در حاشیه نشست با روسای فدراسیون‌های ورزشی گفته بود: اینکه ورزشکار یا مربی به خارج از کشور برود و دیرتر از موعد مقرر به ایران بازگردد، این موضوع می‌تواند آسیب بزند. پس مراقب باشید که اعضای تیم‌ها در زمان مقرر بازگردند و نمی‌خواهد به آنها این هدیه را بدهید که یکی - دو روز اضافه‌تر بمانند. همچنین مراقب باشید که ورزشکاران‌تان گم نشوند.
کد خبر: ۹۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 13 September 2015

به گزارش تابناک حسن بابک، مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی که تیم تحت مدیریتش نتایج بسیار ضعیفی در میدان لاس وگاس کسب کرد، به همراه کاروان این تیم به ایران برنگشت. جالب اینکه سفر پسر حسن بابک همراه تیم ملی به آمریکا همین هفته پیش سوژه رسانه ها شده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی کشتی فرنگی ایران در شرایطی بامداد امروز (یکشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به ایران بازگشت که مدیر تیم‌های ملی همراه این تیم به کشور بازنگشت و در آمریکا ماندگار شد. این در حالی است که طبق ضوابط سفرهای اینچنینی، همه نفرات اعزامی از کشتی گیر تا مربی و مدیر می بابست در هیات یک تیم کامل به کشور برگردند اما گویا حضور در آمریکا به مذاق خیلی ها خوش آمده است و برای آنها نتایج اسفبار تیم اهمیتی ندارد.

البته مسوولان فدراسیون مدعی هستند که حسن بابک 15 روز در آمریکا خواهد ماند و پیش از این، از مسئولان فدراسیون اجازه لازم را گرفته است. غیبت بابک در حالی است که روز گذشته وزیر ورزش و جوانان تاکید کرده بود که فردی از کاروان ایران اضافه‌تر از سایر نفرات در کشوری نماند.

محمود گودرزی روز گذشته در حاشیه نشست با روسای فدراسیون‌های ورزشی گفته بود: اینکه ورزشکار یا مربی به خارج از کشور برود و دیرتر از موعد مقرر به ایران بازگردد، با توجه به فضایی که در ورزش وجود دارد، این موضوع می‌تواند آسیب بزند. پس مراقب باشید که اعضای تیم‌ها در زمان مقرر بازگردند و نمی‌خواهد به آنها این هدیه را بدهید که یکی - دو روز اضافه‌تر بمانند. همچنین مراقب باشید که ورزشکاران‌تان گم نشوند.

البته به غیر از حسن بابک، محسن حاجی‌پور، فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم کشورمان نیز که به عنوان یار ذخیره راهی لاس‌وگاس شده بود به ایران بازنگشته است که در مورد او به صراحت بحث پناهندگی مطرح شده است.

از آنجا که خبرنگاری از رسانه های نوشتاری کشور شامل روزنامه ها و خبرگزاری های معتبر همراه تیم ملی کشتی عازم آمریکا نشده بود، رسانه گروهی ایران برای پرسیدن دلایل ضعف مفرط تیم در این دوره باید دو هفته منتظر قدوم جناب بابک باشند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار