استاندار هرمزگان پس از خطبه های نماز جمعه شهر فین:
تابناک-استاندار هرمزگان پس از خطبه های نماز جمعه شهر فین گفت: در هر کشوری چنین تحریم های سختی تحمیل می شد، قطعا دچار شکست می شد و دشمن امیدوار بود که با ایجاد سختی های ناشی از تحریم و مشکلات اقتصادی، مردم به خیابان بریزند اما غافل از اینکه نظام ما از دل همین مردم است ومحاسباتشان غلط از آب در آمد.
کد خبر: ۹۳۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 29 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک، فریدونی استاندار هرمزگان پس از خطبه های نماز جمعه شهر فین اظهار داشت:رهبری حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، انسجام و وحدت مردم فهیم و انقلابی، نقشه دشمنان علیه انقلال را خنثی کرده است.

وی گفت:هوشمندی جوانان عزیز، تلاش بخش خصوصی و نیروهای مسلح که شبانه روزی برای دفاع از حریم این کشور تلاش می کنند، باعث شده از تحریم های سخت عبور کنیم.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: منطقه فین از اصالت و سابقه کهن و طولانی برخوردار است اما علیرغم استعدادهای کم نظیر در این منطقه، مردم این بخش، از ظرفیت های موجود برای ابادانی و به حرکت در آوردن چرخ توسعه منطقه استفاده نکرده اند.

همتی تاکید کرد:خود مردم باید در کنار دولت برای توسعه منطقه قدم بردارند؛بخش معدن، کشاورزی و گردشگری می تواند باعث شکوفایی استعدادهای این منطقه شود؛ باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.

همتی استاندار هرمزگان تصریح کرد: دبیرستان معدن با مشارکت معادن فعال منطقه در فین راه اندازی می شود

 وی بیان کرد: تا قبل از پایان دولت مسئله شهرستان شدن فین را با جدیت پیگیری خواهم کرد و با وحدت و هم افزایی ظرفیت های استان، می توانیم این مطالبه را به نقطه خوبی برسانیم.
استاندار هرمزگان در پایان گفت:مردم باید خودشان را برای توسعه این منطقه اماده کنند و در حوزه حل مسائل شهری از هیج کمکی به این منطقه دریغ نخواهیم‌کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار