معاون فرهنگی اداره کل ارشاد همدان از رونمایی پوستر جشنواره بین المللی تئاتر در مورخ ۲۴ شهریور در جمع کودکان بهزیستی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷ 14 September 2015
معاون فرهنگی اداره کل ارشاد همدان از رونمایی پوستر جشنواره بین المللی تئاتر در مورخ ۲۴ شهریور در جمع کودکان بهزیستی خبر داد.

به گزارش تسنیم؛ مجید فروتن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پوستر بیست‌ودومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان روز سه شنبه ۲۴ شهریور با حضور کودکان تحت پوشش بهزیستی رونمایی شود.


فروتن بیان کرد: تا کنون ۴۳۰ اثر به دبیرخانه دائمی جشنواره در همدان ارسال شده که ۱۹۲ مورد از این آثار مربوط به بخش خیابانی و تئاتر خردسال است که از این تعداد ۹ اثر برای حضور در بخش خیابانی انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: ۷۷ اثر در بخش مسابقه کودک، ۵۵ اثر در بخش نوجوان و در بخش نمایش نامه نویسی نیز ۷۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد همدان گفت: در بخش خردسال نیز ۵ گروه نمایش خود را به روی صحنه می‌برند، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره انجام شده است.

فروتن تصریح کرد: ۳ اثر نیز در بخش دانش آموزی برای حضور در این جشنواره انتخاب شده که در سه روز اول جشنواره درکانون مهدیه اجرا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت جشنواره به «مرضیه برومند» کارگردان و بازیگر و عروسک‌گردان شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون اختصاص یافت، گفت: مراسم بزرگداشت این هنرمند در روز اختتامیه جشنواره ۱۴ مهرماه در شهر همدان و با حضور هنرمندان و مسئولان تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

بیان کرد: حضور هنرمندان همدانی در بخش داوری و بازبینی آثار از ویژگی‌های بارز این دوره از جشنواره است.

به گزارش تسنیم، بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۹ تا ۱۴ شهریور ماه با دبیری شهرام کرمی در همدان برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار