فرماندار جاسك در ديدار معتمدين و شوراهاي حوزه دهستان گابريك:
تابناک-فرماندار جاسک گفت: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري، مسئولین درخدمت رساني به مردم بايد از يكديگر سبقت بگيرند و يك نهضت خدمت به مردم راه بيندازند.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲ 29 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، فرماندار جاسک با اشاره به رعايت پروتکل‌های بهداشتی و عدم تجمع برگزاري عروسي افزرد: ارتباط مستمر بامردم وپيگيري مطالبات آنان بايد از اولويت هاي كار مديران باشد.

وی تاكيد داشت: نبايد درشرايط محدويت كرونايي اين ارتباط قطع شود ، درهيچ شرايطي نبايد كارمردم معطل بماند.

فرماندار تشریح کرد: فلسفه وجودي مديران خدمت رساني به مردم است وهمه مديران بايد پاسخگو مردم باشند.

این مقام مسوول تصریح کرد: خدمت به خلق، به فرمان خدا و برای خدا، یکی از عبادات مهم اجتماعی است و موجب ارتقاء انسان به درجه ی خلیفة الله می شود.

وی تشریح کرد: امّا صرف خدمت به خلق، بدون نیت و در نظر گرفتن خدا چندان سودمند و با ارزش نیست. بارزترین جنبه ی اجتماعی عبادت، خدمت به مردم و برآوردن نیازهای آنان است که فقط در رفع مشکلات مادی خلاصه نمی شود .

فرماندار جاسک با بیان اینکه اکثر تماس‌ها و موضوعات مطرح شده از سوی شهروندان منجر به نتیجه شده اظهار کرد: برخی مطالبات مردمي كه، محقق نشده است انهم در سطح استاني وملي با حمايت هاي بي دريغ استاندار سخت كوش استان ونماينده مردمي شرق استان درحال پيگيري است.

فرماندار اضافه كرد در بازديد امروز دغدغه هاي روستاهاي سيل زده سال گذشته را شنيدم وپيگيري امورات انها جهت تسريع در اولويت گذاشتيم.

این مسوول با بیان اینکه تماس و نامه نگاری تنها گوشه ای از مکانیزم‌های ارتباطی مسوولان با مردم است افزود: مواردی همچون ملاقات چهره به چهره، ارتباط از طریق روابط عمومی دستگاه‌ها و همچنین فعالیت و پاسخگویی مسئولان در فضای مجازی از جمله دیگر راه‌های ارتباطی است.

رادمهر همچنین با اشاره به اینکه ارتباط مدیران با مردم بسیار حائز اهمیت است یادآور شد: با توجه به شرایط خاص کنونی و مشکلاتی که مردم به آن روبرو هستند مدیران باید بیشترین ارتباط و پاسخگویی را داشته باشند.

وی گفت : همه دستگاههاي بايد در تسهيل گيري امورات مردم بسیج باشندوپاشنه اشيل توسعه حمايت از بخش خصوصي وسرمايه گذاري وايجاد اشتغال در منطقه است.

وی در ادامه افزود: جاسک در یک جهش سرمایه گذاری قرار دارد و با سرمایه گذاری در این منطقه گام بلندی را برای آبادانی،پیشرفت و توانمندسازی مردم این خطه بر خواهیم داشت و با توجه به موقعیت استراتژیک این شهرستان دسترسی به آب های آزاد و پتانسیل بالای ارز آوری برای کشور در زمینه های کشاورزی، ابزی پروری و صیادی موقعیت بسیار مناسبی است که انشاءالله بزودی زود یکی از قطب های صادرات کشور خواهد شد.

فرماندار ابراز داشت: هم دوستان و هم دشمنان بدانند ما در عرصه‌ جنگ نظامی، سیاسی و امنیتی و‌ در عرصه ‌های مختلف دشمن را عقب زده ایم و به توفیق الهی در عرصه‌ ی جنگ ‌اقتصادی هم به‌ طور قاطع دشمن را عقب خواهیم زد.

انتهای پیام /ز198

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار