کد خبر: ۹۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 12 September 2015
رشت - ایرنا - در آغاز رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان ، دیدار تیم فوتبال جوانان آریا لشت نشاء و شهرداری بندرانزلی مساوی شد .
[دیدار تیم های فوتبال جوانان لشت نشاء و شهرداری انزلی مساوی شد]

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر شنبه برگزار شد ، دوتیم فوتبال جوانان آریا لشت نشاء و شهرداری بندرانزلی به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند .
در این مسابقه که از هفته اول رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های استان گیلان در لشت نشاء برگزار شد ، دو تیم یک بازی پایاپای را از خود به نمایش گذاشتند تا این مسابقات را با نتیجه مساوی آغاز کنند .
همچنین در سایر دیدارهای هفته اول این مسابقات ، تیم فوتبال جوانان شاهین بندرانزلی با نتیجه سه بر دو ایثارگران کوثر رودبار را مغلوب کرد و تیم فوتبال جوانان شهرداری رودسر با نتیجه دو بر یک شهرداری تولم شهر را مغلوب کرد .
در سایر دیدارهای برگزار شده نیز ، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم بنادر و دریانوردی بندرانزلی شد و تیم فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی با نتجه سه بر یک برابر قصر لاهیجان به برتری رسید .
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده ، تیم های فوتبال جوانان شهرداری لاهیجان و گمرگ بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت .
در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی جوانان استان گیلان ، 12 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار