از سوی کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین:
مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین از برگزاری دوره ویژه سفیران سلامت در استان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 16 January 2021

 

وحید رجبعلی اظهار کرد: به منظور تربیت سفیران سلامت روستاها دوره ویژه تربیت مربی با عنوان سبک زندگی فاطمی به مدت ۵ روز در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با حضور ۲۰ نفر از سفیران روستاهای هدف برگزار شد.

مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: در این دوره ۵ روزه موضوعاتی از قبیل سته ضروریه، درمان خانگی بیماری‌های عمومی از قبیل تب، فشار خون، سرماخوردگی، اسهال و استفراغ و دردهای مفصلی و همچنین راهکارهای تقویت سیستم ایمنی بدن، بیوتروریسم و ماساژ درمانی برای سیاتیک، دیسک، قولنج، سردرد و حجامت توسط اساتید مطرح طب اسلامی در استان مورد بررسی قرار گرفت.

رجبعلی گفت: به منظور آگاهی بخشیدن ساکنین روستاها در دهستان‌های زوارک الموت شرقی، چوقور طارم سفلی و دستجرد الموت غربی، در هر روستا یک نفر به عنوان سفیر سلامت انتخاب و با آموزش‌های تخصصی به آنها، مطالب فراگیری شده را به ساکنین روستاها آموزش می‌دهند.

وی در خاتمه یادآور شد: تاکنون بیش از ۳۰۰ جلسه آموزشی با حضور بیش از ۱۴۰ سفیر سلامت در روستاها برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار