فرماندار بندرعباس:
تابناک -فرماندار بندرعباس گفت: باتوجه به اعلام وزارت کشور انتخابات ششمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ 04 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،عزیزالله کناری روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها  ۲۰ تا ۲۶اسفندماه امسال به مدت یک هفته ادامه می‌یابد.


وی بیان داشت: فرایند اجرایی انتخابات داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و عشایری نیز از  ۱۶ تا ۲۲ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰  به مدت هفت روز صورت می‌گیرد.


فرماندار بندرعباس اظهارداشت: براساس تبصره‌ی سه ماده‌ی ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت‌نام باید گواهی نبود سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، را ارائه نمایند.


کناری ادامه داد: داوطلبان شورای اسلامی شهرها از ۲۰ آذرماه امسال و داوطلبان شورای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از ۱۶دیماه جاری با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، دفاتر پلیس ۱۰+ و یا سامانه‌ی جامع خدمات الکترونیک قضایی ( WWW.ADLIRAN.IR ) نسبت به دریافت گواهی نبود سوءپیشینه اقدام و هنگام ثبت‌نام ارائه نمایند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار