تابناک-نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار و رئیس کل دادگستری هرمزگان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۲۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 02 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک، در بخشی از پیام حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان آمده است: امروز آن دانشمند فرزانه و حکیم در میان ما نیست لیکن آثار و اندیشه‌های تابناک او میراث گرانبهایی برای نسل‌های آینده انقلاب اسلامی است که فرا روی حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و جوانان علاقه‌مند به معارف اسلام ناب محمدی (ص) ماندگار خواهد ماند.
 

در پیام فریدون همتی، استاندار هرمزگان نیز آمده است: با نهایت تاسف و تاثر، ارتحال عالم ربانی و مجاهد انقلابی حضرت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی را به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و تمامی خاندان مکرم و دوست‌داران ایشان تسلیت عرض می نمایم و علو درجات آن عالم بزرگوار و صبر و اجر را برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال، مسئلت دارم.


علی صالحی، رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز در پیامی، حضور شجاعانه در میدان‌های دفاع از نظام مقدس اسلامی و ولایت مطلقه فقیه در کنار بصیرت سیاسی را از مهمترین ویژگی‌های آیت اللّه مصباح یزدی دانسته و درگذشت این عالم ربانی و مجاهد نستوه را تسلیت گفته است.

 

برچسب ها: تسلیت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار