استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 02 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی، در این پیام آورده است: رحلت عالم مجاهد و فقیه انقلابی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی رضوان الله علیه موجب تالم و تاثر گردید.

این عالم بزرگوار از استادان برجسته حوزه علمیه و بنیان‌گذار مؤسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام خمینی(ره) بود که عمری را در راه تبین مبانی اسلام سپری کرد.

اینجانب درگذشت این فقیه انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه، شاگردان، علاقمندان و به‌ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منّان علوّ درجات آن مجاهد فقید را مسئلت می نمایم.

همچنین ، سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در پیامی به شرح زیر ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

رحلت فقیه عالیقدر و اندیشمند بزرگ جهان اسلام ، حضرت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی رضوان الله تعالی علیه موجب تاسف و تالم یاران و دلسوزان اسلام و انقلاب شد.

  آن عالم وارسته از مبارزان نهضت و انقلاب اسلامی و از یاران وفادار به حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) و مدافع ارزشها و آرمانهای حقیقی انقلاب بود که علاوه بر مجاهدت در حوزه های مختلف علوم اسلامی با بینش و منطق قوی جریانات سیاسی را نقد می کرد و در بصیرت افزایی و دفاع از اسلام ، انقلاب و رهبری عمارگونه و صریح الهجه بود.

سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ارتحال ملکوتی آن فقیه عالیقدر ، را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله) بیت مکرم ،عموم ملت شریف ایران و استان ایلام به ویژه اساتید ، طلاب و روحانیون حوزه های علمیه تسلیت عرض نموده و از خداوند منان مسالت دارد که روح بلند آن مجاهد بزرگ را در جوار انبیاء و ائمه اطهار(س) ، قرین رحمت و درجوار شهیدان و صالحان مقرب درگاهش میهمان سفره با برکت حضرت فاطمه زهرا(س) بگرداند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار