‍ فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت:این ایام یادآور بیعت میلیونی مردم فهیم و آگاه کشور با ولایت است و و باید برای حفظ دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی تلاش کرد.
کد خبر: ۹۲۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸ 29 December 2020

به گزارش تابناک کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان ضمن گرامیداشت دهه بصیرت بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

دهه بصیرت تجلی‌گاه بیعت ملت همیشه در صحنه کشور با مقام عظمای ولایت و یادآور مقاومت و ایستادگیآن‌ها در برابر هتاکی‌ها و زیاده خواهی‌های دشمنان است.
سال‌ها پیش که دشمنان خارجی با همراهی و همکاری مزدوران داخلی فضای غبارآلود و فتنه‌انگیزی در کشور ایجاد و با وارد آوردن فشار‌های روانی و خلق جوی از یأس، ناامیدی و ناامنی، پایان انقلاب اسلامی را به انتظار نشسته بودند، ملت بزرگ و با بصیرت ایران حماسه‌ای آفریدند که براتی همیشه در تاریخ ثبت شد.
حضور خودجوش میلیون‌ها ایرانی در خیابان‌های کشور و اعلام حمایت قاطعانه آن‌ها از انقلاب، نظام و رهبری مشت محکمی بر دهان یاوه گویان مستکبری بود که به خیال خام خود می‌توانند با جو سازی و فریب مردم به اهداف نامبارک خود دست یافته و بر این سرزمین حکمرانی کنند.
دهه بصیرت یادآور حماسه مردان، زنان و جوانان با بصیرتی است که در حفظ و حراست از گوهر بی بدیل انقلاب اسلامی و دستاورد‌های جهان شمول آن تصویری عزتمند و با اقتدار از صیانت و پاسداری از منافع ملی و ارزش‌های دینی و اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
نهم دی ماه ۸۸ روزی بود که مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش میلیون‌ها ایرانی به جهانیان اعلام و حجت بر دشمنان قسم خورده این انقلاب تمام شد.
در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینک که در آستانه سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد بصیرت و ولایتمداری قرار داریم بار دیگر با رهبر فرزانه خود عهد و پیمان محکم کرده و اعلام می‌داریم تا آخرین نفس و قطره خونمان پشتیبان انقلاب و آرمان‌های والای آن خواهیم ماند.
سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار