نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: ما در برابر مردم و در موضوع احداث پارکینگ های عمومی کافی شرمنده هستیم.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 28 December 2020

به گزارش تابناک قم، لایحه اخذ مجوّز حذف پارکینگ در شرایط خاص و در هشت بند، یکی از موضوعات امروز نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر بود که پیش از این در چند کمیسیون تخصصی این شورا و از جمله کمیسیون شهرسازی و معماری و همچنین کمیسیون تلفیق به بحث و بررسی گذاشته شده بود.

در این باره نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حضور 14 ساله خود در شورای اسلامی شهر بیان کرد: این موضوع که شهرداری باید احداث پارکینگ های عمومی را در اولویت خود قرار دهد، بارها گفته و تأکید شده و البته صراحت این است که نباید پول پارکینگ های گرفته شده از مردم در جای دیگری هزینه شود.

حسن بختیاری افزود: پول پارکینگ ها باید برای احداث پارکینگ و توسعه این موضوع هزینه شود.

وی با تصریح بر این که در این موضوع شرمنده مردم هستیم خاطر نشان کرد: احداث پارکینگ های عمومی کافی برای مردم، یکی از نیازهای اولیه و اولویت دار هر شهر است که باید به شکل جدّی و عملیاتی دنبال شود.

همچنین رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم نیز در این باره بیان کرد: این لایحه فعلی تنها برای حل مشکل تعدادی از مردم و تا پایان سال به صورت مشروط مورد توجه است.

محسن محرری افزود: به هر حال تردیدی نیست که تعرفه های مربوط به پارکینگ باید در سال 1400 اصلاح شود تا بتوان بر اساس دریافت قیمت های تمام شده، خدمات کافی به مردم و در این موضوع ارائه داد.

بر این اساس اعضای شورای اسلامی شهر قم با لایحه اخذ مجوّز حذف پارکینگ در شرایط خاص و در هشت بند موافقت کردند و آن را به تصویب رساندند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار