با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های ممسنی و رستم محموله قاچاق چوب آلات جنگلی غیر مجاز در ممسنی شناسایی و توقیف شد.
کد خبر: ۹۲۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 27 December 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: علیرضا مسعودی جم رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی،گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر حمل چوب آلات غیر مجاز بلوط از سمت شهرستان رستم بلافاصله ماموران یگان حفاظت شهر ممسنی با کمک نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی رستم و استقرار در محور ورودی شهر نورآباد موفق به توقیف این محموله و شناسایی متخلفان شدند.

او، بیان کرد: در بازرسی از این خودرو ۴۵۰ کیلوگرم چوب آلات غیر مجاز بلوط کشف و ضبط شد.

مسعودی جم، تصریح کرد: پس از انتقال خودرو به پارکینگ نیروی انتظامی و تشکیل پرونده، متخلفان به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی با اشاره به همکاری نزدیک ادارات منابع طبیعی ممسنی و رستم ادامه داد: انتظار می رود با ادامه این روند و تعاملات بیشتر دو مجموعه شاهد کاهش تخلفات در اراضی ملی و به ویژه جلوگیری از قاچاق و حمل چوب آلات و زغال جنگلی در این منطقه باشیم.

او، از مردم و طبیعت دوستان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار