مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح به همراه معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه با مدیر کل جدید تأمین اجتماعی استان همدان دیدارکردند و در رابطه بامباحث بیمه‌ای نیروگاه به بحث و گفتگو پرداختند.
کد خبر: ۹۲۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ 26 December 2020
دیدار دیناروند با مدیر کل تأمین اجتماعی استان همدان
 
مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح به همراه معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه با مدیر کل جدید تأمین اجتماعی استان همدان دیدارکردند و در رابطه بامباحث بیمه‌ای نیروگاه به بحث و گفتگو پرداختند.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، عبدالمجید دیناروند در دیدار با مدیر کل تأمین اجتماعی استان که درمحل این سازمان انجام شد، ضمن قدردانی از حمایت و همکاری‌های اداره کل تأمین اجتماعی استان همدان بیان کرد: نیروگاه شهید مفتح یکی از صنایع بزرگ استان همدان محسوب می‌شود که با دارا بودن ۵٠٠ نفر نیروی انسانی و تولید هزار مگاوات انرژی الکتریکی، وظیفه تأمین انرژی برق در استان همدان و بخشی از نیاز استان‌های همجوار را بر عهده دارد.

وی با اشاره به انجام برخی پروژه‌ها در نیروگاه افزود: در اجرای این پروژه، پیمان‌های مختلفی ایجاد می‌شود و تمامی این پیمان‌ها در داخل استان ثبت می‌شوند تا پرداخت حق بیمه‌ها در شعب تابعه تامین اجتماعی استان همدان انجام شود.
مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح در پایان ضمن تبریک انتصاب خانم حمزه لوئی به سمت مدیر کل تأمین اجتماعی استان همدان، خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش این سازمان با مجموعه نیروگاه شهید مفتح شد.

شهناز حمزه لوئی مدیر کل جدید تأمین اجتماعی استان همدان نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی سازمان تأمین اجتماعی بمنظور همکاری با نیروگاه و مباحث بیمه‌ای این مجموعه اظهار داشت: صندوق بیمه تأمین اجتماعی مجموعه‌ای است که بایستی در شرایط فعلی بسیاری از هزینه‌های بیمه کارگران و حقوق مستمری بگیران را از طریق درآمد‌های بیمه‌ای تأمین کند.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان همدان تصریح کرد، این اداره کل در راستای برنامه‌ها و در چارچوب اهداف سازمانی، با تمامی کارفرمایان تعامل و همکاری لازم را خواهد داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار