چهارمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در استان تهران آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 16 December 2020

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی چهارمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از نیم میلیون بسته حمایتی توسط سپاه و بسیجیان در استان تهران توزیع شده است.

سردار محمدرضا نقدی با تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت زینب (س) افزود: شاهد درخشش پیروان آن حضرت هستیم که در جنوب تهران با وجود اینکه منطقه ثروتمندی نیست، اما با سخاوت و همدلی به اهدای بسته‌های حمایتی برای یاری محرومان شتافته‌اند.

وی گفت: فرهنگ بخشش جزئی از فرهنگ ملت ما بوده و برگرفته از مکتب امیرالمؤمنین علی (ع) و حضرت زهرا (س) است.

سردار نقدی با اشاره به دفاع مقدس هشت ساله ادامه داد: در دوران دفاع مقدس با همدلی و شجاعت از کشور خود دفاع کردیم و امروز نیز تکرار همان حماسه را شاهد هستیم و این حرکت‌های بزرگ مردمی خاطره بزرگی برای نسل‌های آینده خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵ میلیون ۱۸۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی، و ۳۴ میلیون ماسک برای اقشار کم برخوردار استان تهیه و توزیع شده گفت: سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با قربانی کردن ۴ هزار و ۳۸ راس دام ۱۶۱ هزار نفر را از قربانی‌ها منتفع کرده است.
سردار ذوالقدر افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۲ هزار بسته دانش آموزی و لوازم و التحریر نیز در غالب پویش همکلاسی مهربان به دانش آموزان نیازمند استان واگذار شده است.

در پایان این مراسم از تعدادی مدافعان سلامت و خانواده شهدای سلامت با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار