معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهرگفت: ۱۳ هنرمند این بوشهر دست آفریده‌های خود را در نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی عرضه کردند.
کد خبر: ۹۲۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 12 December 2020

لیلا رحیمی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: ثبت نام صنعتگران تا پایان هفته ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را بارگذاری کنند تا با تایید معاونت صنایع دستی در این نمایشگاه شرکت داده شوند.

وی افزود: تاکنون ۸۵۰ صنعتگر از سراسر کشور تعداد ۴ هزار ۵۰۰ اثر خود را در نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه کرد: هنرمندان برای عرضه محصولات هیچ محدودیتی ندارند و می‌توانند تصاویر با کیفیت  هر میزان از آثار خود را در این نمایشگاه ارائه کنند.

رحیمی گفت: عبا، حصیر، صنایع دستی دریایی و ماکت لنج تزئینی، صنایع چوب و زیورآلات سنتی از آثار عرضه  شده هنرمندان بوشهری در نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی است.

وی یادآورشد: پیش از این بوشهر چهار سهمیه برای شرکت در نمایشگاه صنایع دستی ملی داشت اما در این دوره باتوجه به شرایط و نحوه برگذاری هر تولیدکننده‌ای که مجوز داشته باشد می‌تواند ثبت‌نام و در نمایشگاه محصول خود را عرضه کند.

رحیمی  بااشاره به تجربه بوشهر در برگزاری نمایشگاه استانی مجازی در اردیبهشت ماه اظهارداشت: این اتفاق تجربه‌ای تازه است و باتوجه به تعداد پرشمار کاربران اینترنت ظرفیت ارزنده‌ای برای عرضه محصولات در شرایط کرونایی فراهم شده است که هنرمندان می‌توانند به خوبی از آن استفاده کنند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر  اعلام کرد: در زمان حاضر تاریخی برای پایان نمایشگاه اعلام نشده است و علاقمندان به صنایع دستی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.tafrihati.cim از نمایشگاه بازدید و ثبت سفارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار