یکی از مراجع تقلید با اشاره به وجود ناملایماتی در مسائل اجرایی خطاب به شهردار قم، گفت: از خدمت به قم خسته نشوید و قم را به الگوی تمام شهرهای اسلامی تبدیل کنید.
کد خبر: ۹۱۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 07 November 2020

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار شهردار قم و رئیس شورای اسلامی شهر و برخی مدیران شهری با وی، با اشاره به اهمیت شهر قم، اظهار داشت: قم را در تمام زمینه‌ها باید یک شهر استثنایی دید.

این مرجع تقلید با تقدیر و تشکر از اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف، افزود: سخنان شما برای من بسیار بشارت‌آمیز بود و مشخص است که در شهر قم موفقیت‌های خوبی ایجاد شده اما نباید به این مقدار بسنده کنیم.

وی با اشاره به عنایت عجیب امام صادق(ع) به شهر قم، اظهار کرد: ایشان در حدیثی می‌فرمایند قم شهر علم و تقوا است و علم از این شهر به دنیا منتشر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه چنین شهری باید در همه مسائل الگو باشد، اضافه کرد: چه در مسائل اخلاقی و فرهنگی و چه در مسائل دیگر، قم باید به شهری تبدیل شود که تمام مردم آن را مثال بزنند و از خوبی‌هایش متعجب شوند.

آیت الله علوی گرگانی گفت: ما همیشه دلمان می‌خواهد چنین شهری داشته باشیم که الگویی در ایران و دنیا باشد. این هدف اگر در وجود انسان باشد، از تلاش کردن خسته نمی‌شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شهرداری قم در حوزه‌های مختلف خطاب به شهردار قم، افزود: شما این شهر را آباد کردید و بسیار زحمت کشیدید اما از ادامه کار هم خسته نشوید.

این مرجع تقلید با اشاره به ناملایماتی که در کار اجرایی وجود دارد، اضافه کرد: ممکن است چهار نفر حرف‌هایی بزنند که شما را دلسرد کند اما شما در کارتان کوتاهی نداشته باشید هر چه می‌توانید از فرمایش امام صادق(ع) استفاده کرده و قم را الگوی تمام شهرهای اسلامی کنید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار