در سال جهش تولید رقم خورد
تولید برق نیروگاه شهید مفتح در هفت ماهه نخست سال با افزایش ۱۵ درصدی نسبت به سال گذشته به رقم ۴ میلیارد و یکصد میلیون کیلووات ساعت رسید.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ 05 November 2020
تولید برق نیروگاه شهید مفتح در هفت ماهه نخست سال با افزایش ۱۵ درصدی نسبت به سال گذشته به رقم ۴ میلیارد و یکصد میلیون کیلووات ساعت رسید.

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح و به نقل از معاونت تولید نیروگاه، تولید انرژی الکتریکی در این نیروگاه در هفت ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته با افرایش قابل توجه ۱۵ درصدی به رقم ۴ میلیارد و یکصد کیلووات ساعت رسید.

پژمان اختری با اشاره به کسب رتبه نخست آمادگی تولید در پیک تابستان امسال در بین نیروگاه‌های حرارتی، افزایش کمی و کیفی تولید را افتخاری برای این مجموعه بیان کرد و گفت:
موفقیت بزرگ نیروگاه در زمینه آمادگی تولید با تلاش جهادی تمامی کارکنان و در شرایط سخت و دشوار شیوع بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه علیه کشور بدست آمده است.

وی در ادامه به پایداری واحد‌های نیروگاه شهید مفتح بویژه در پیک مصرف تابستان اشاره کرد و گفت: نیروگاه شهید مفتح با گذشت ۲۷ سال از راه اندازی قادر به تولید بارنامی هزار مگاوات می‌باشد.

گفتنی است نیروگاه شهید مفتح متشکل از ۴ واحد بخاری در نقطه ثقل کریدور شمال_جنوب شبکه سراسری برق کشور قرار گرفته است و با تولید هزار مگاوات انرژی الکتریکی در هرساعت علاوه برتأمین برق مورد نیاز استان همدان، قسمتی از انرژی الکتریکی مورد نیاز استان‌های همجوار را نیز تأمین می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار