مدیر روابط عمومی دانشگاه با ابراز تأسف از جان باختن ۴۱ هم استانی دیگر در اثر ابتلاء به این بیماری طی روز گذشته تاکنون، اعلام کرد: با افزوده شدن بی سابقه ترین آمار این افراد از آغاز شیوع کرونا تا کنون، مجموع جان باختگان از ابتدای شیوع کرونا ویروس به هزار و ۵۷۵ نفر در استان فارس رسیده است.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 05 November 2020
به گزارش تابناک فارس: سید روح الله حسینی بعد از ظهر پنجشنبه با اعلام آخرین آمار مربوط به کرونا ویروس از افزایش آمار نمونه گیری های مربوط به شناسایی این بیماری به ۳۸۸ هزار و ۶۲ مورد از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان فارس خبر داد.
 
او بیماران مثبت قطعی شناسایی شده از ابتدای شیوع تاکنون را ۹۷ هزار و ۱۶۶ مورد برشمرد و افزود: از این تعداد تاکنون ۸۲ هزار و ۴۰۲ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
 
حسینی در ادامه با اشاره به بستری هزار و ۶۲۱ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان در حال حاضر، گفت: از این تعداد ۲۲۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش هایICU تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.
 
او همچنین با ابراز تأسف از جان باختن ۴۱ هم استانی دیگر در اثر ابتلاء به این بیماری طی روز گذشته تاکنون، اعلام کرد: با افزوده شدن بی سابقه ترین آمار این افراد از آغاز شیوع کرونا تا کنون، مجموع جان باختگان از ابتدای شیوع کرونا ویروس به هزار و ۵۷۵ نفر در استان فارس رسیده است.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه با اعلام هشدار، حضور در میهمانی و تجمعات و رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی را موجب روند افزایشی این بیماری دانست و از مردم خواست تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک از خانه تا خانه، شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست‌ها و رعایت فاصله فیزیکی از دیگران را نیز جدی بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار