عباس رجبی ، شهردار ساری روز دوشنبه با تغییر ۶ مدیر شهری که ۲ تن از معاونش هم در جمع آنها حضور دارند ، تغییرات مدیریتی در این مجموعه را وارد مرحله جدیدی کرده است.
کد خبر: ۹۱۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 05 November 2020

رجبی که اواخر شهریور ماه پارسال سکان شهرداری ساری را با شعار " تلاش همراه با سلامت و شفافیت در سایه قانون گرایی " در دست گرفته بود ، نخستین مرحله تغییرات مدیریتی را یک هفته بعد یعنی چهارم مهر ماه انجام داده بود ، ولی اکنون در مرحله جدید تعدادی از همان مدیران را تغییر داده است.

روابط عمومی شهرداری ساری اعلام کرده است که در تغییرات و جا به جایی های جدید ، مرتضی بربسته به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق و امیرحسین پاکزاد به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری معرفی شده است.

پیش از این محمدحسین قبادی به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی ، معماری و امور مناطق فعالیت داشت و مصطفی نیک نقش هم سرپرست معاون خدمات شهری بود.

همچنین با حکم شهردار ساری حمید رضا فضل الله نژاد به عنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی منصوب و معرفی شد. پیش از این مجید مزنگی این سمت را در اختیار داشت.

محمد رضایی فرح آبادی در دور جدید تغییرات مدیریتی در شهرداری ساری به عنوان سرپرست کارپردازی ، عسگر متانی به عنوان سرپرست تملکات و سید عباس راد هم به عنوان سرپرست امور مالی انتخاب شدند.

روابط عمومی شهرداری ساری از قول معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار ساری اعلام کرد که انتصابات جدید مدیریتی در این مجموعه در راستای بهینه سازی سازمانی و کارآمدی مطلوب تر انجام شده است.

علیرضا باقریان افزود : مدیران جدید شهرداری مرکز مازندران جهت کارآمدی بالاتر، خدمت بی منت و بهینه سازی سازمانی در راستای تسریع ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، منصوب شدند

وی گفت که شهردار ساری بر بهینه سازی مداوم سازمانی و شتاب مضاعف در خدمت رسانی به شهروندان تاکید دارد و خواستار خدمت بی وقفه و بی منت از همه مدیران مجموعه شهرداری است.

باقریان افزود : با جلسات مداومی که شهردار ساری با معاونان و مدیران و روسای سازمان های تابعه داشته است ، شفافیت امور مالی در سازمان ها، پاک‌دستی و کار جهادی را بارها از مدیران زیرمجموعه خود خواستار بود ، لذا به صورت مداوم و مستمر این امور را سرلوحه کار خود خواهد داشت و اولویت اول و بی بدیل، خدمت به شهروندان و پیشبرد توسعه و آبادانی شهر و تحقق مطالبات بحق مردم خواهد بود.

رجبی از ۲۸ شهریور ماه پارسال به صورت رسمی به عنوان شهردار ساری آغاز به کار کرد. وی در این مدت اگر چه کمتر حضور رسانه ای داشت ، ولی طرح هایی چون ساماندهی نیروی انسانی مازاد ، تعیین تکلیف و پیشبرد بعضی از طرح های برزمین مانده مانند نیروگاه زباله سوز و ادامه ساخت مسیر بلوار داراب و کمربندی جنوبی را انجام داد و برای نخستین بار طی یک دهه اخیر از میزان بدهی مجموعه تحت مدیریتش پرده برداشت.

وی در طرح ساماندهی نیروی انسانی شهرداری ساری ، نیروهای روزمزد و حجمی را که وضعیتشان طی هشت سال نامشخص بود ، از بلاتکلیفی خارج کرد و برای آنها حقوق ماهانه و بیمه در نظر گرفت . فعالیت نیروهای شهرداری ساری هم در این دوره در قالب هشت فعالیت اعم از کنترل و مراقبتی ، فرهنگی ، پشتیبانی ، حفاظت ، فنی و عمرانی و رفت و روب تعریف و اجرایی شد.

معاون شهردار ساری هنگام اجرای طرح ساماندهی نیروی انسانی این مجموعه در ماه مهر امسال اعلام کرده بود که از منابع شهرداری در دوره گذشته به برخی افراد حقوق پرداخت می شد بدون این که در شهرداری حضور داشته باشند و یا کار مشخصی برای آنان تعریف شده بود.

شهرداری ساری بر اساس چارت سازمانی و به گفته مسئولان این مجموعه حدود یکهزار نیروی رسمی دارد ولی طی هشت سال گذشته دستکم پنج هزار نیروی جدید در قالب های مختلف اعم از روزمزد ، حجمی ، از طریق قرارداد با شرکت های پیمانکاری و تعدادی هم به صورت سفارشی از سوی افراد متنفذ به این تعداد اضافه شد تا آمار دریافت کنندگان حقوق از این مجموعه به رقمی بین ۶ تا هفت هزار نفر برسد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار