رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، با اشاره به ادامه طرح محدودیت‌های ترافیکی کرونایی تا ساعت ۲۴ روز جمعه، گفت: از زمان شروع طرح تاکنون ۶۰۰ خودرو برگشت داده و ۴۳ دستگاه خودرو متخلف هم اعمال قانون شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 04 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سرهنگ محمد حیدری، اظهار داشت: براساس مصوبات کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی استانی و مدیریت کرونا با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی از ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان‌ماه در نظر گرفته شده است.

وی این محدودیت‌ها شامل تردد خودروهای شخصی بومی جهت خروج و خودروهای شخصی با پلاک غیربومی جهت ورود در سطح استان اعلام کرد و گفت: خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول ممنوعیت‌های تعیین شده نمی‌شوند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه به جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفین این طرح اشاره کرد و افزود: همکاران در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه کرمانشاه- همدان، کرمانشاه- خسروی و کرمانشاه به سمت سنندج مستقر هستند و تاکنون ۶۰۰ دستگاه خودرو را عودت داده و ۴۳ دستگاه خودرو متخلف هم اعمال قانون شده‌اند.

وی در پایان با اشاره به همکاری خوب شهروندان و خلوت شدن جاده‌های استان، خاطرنشان کرد: خودروهای جریمه شده به دلیل بی‌تفاوتی به توصیه پلیس جریمه شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار