کد خبر: ۹۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 07 September 2015

استاندار البرز با بیان اینکه نمایشگاه گل و گیاه در کرج باید به صورت دائمی برگزار شود، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهر کرج انتظار می‌رود مدیریت شهری اهتمام ویژه برای برپایی نمایشگاه دائمی اتخاذ کند.

به گزارش خبرگزاری فارس سیدحمید طهایی اظهار داشت: ‌امسال با تجربه سال گذشته و با همت بیشتر، باغ گل و گیاه بسیار زیباتر و باشکوه‌تر برگزار شد.

وی افزود: استان البرز در کنار پایتخت به عنوان منطقه‌ای سرسبز و با آب و هوای بسیار مناسب برای رشد گل و گیاه مطرح است که به نظر می‌رسد کرج به عنوان باغ‌شهر می‌تواند با توجه به امکانات و استعدادهای موجود به ویژه در بخش خصوصی، نمایشگاه دائمی داشته باشد.

استاندار البرز با بیان اینکه از تکنولوژی روز و بخش فنی خوبی برای این بخش به‌کار گرفته شده و بخشی از محصولات خود را صادر می‌کند، گفت: البرز در بخش گیاهان، درخت، میوه و باغات و نیز بخش گل و گیاه حرف برای گفتن دارد که امید است این نمایشگاه به صورت دائمی در البرز برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای فعالیت کنیم که سایر مناطق شهر نیز دارای چنین نمایشگاهی باشد و در این راستا پیشنهاد می‌شود در مسیر جاده تهران به شمال و قزوین نیز تابلوها و اعلاناتی برای حضور بیشتر مردم در این مکان نصب شود.

طهایی ضمن ارزیابی نمایشگاه گل و گیاه کرج در 2 سال گذشته، تصریح کرد: نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته با شکوه‌تر و پربارتر برگزار شد که ناشی از تجربیات برگزارکنندگان بود و فضا بسیار مطلوب‌تر از گذشته به نظر می‌رسد.

استاندار البرز با اشاره به نقاط ضعف این نمایشگاه به مدت کوتاه برگزاری آن اشاره کرد و افزود: باید با توجه به هویت باغ شهری کرج، نمایشگاه دائمی در شهر وجود داشته باشد و این فرصتی است که در اختیار ما مسئولان قرار دارد و انتظار می‌رود این امر مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

وی اظهار داشت: ابتکاراتی که در نمایشگاه امسال به کار گرفته شد فضای مطلوبی به‌وجود آورد که امید است ادامه داشته باشد و این از نقاط قوت این نمایشگاه محسوب می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار