مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان از افتتاح ۶ یادمان شهدای گمنام همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 07 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار حمید سرخیلی با اشاره به ورود شهدای گمنام به کشور، از میزبانی دوباره استان هرمزگان از شهدای گمنام در آینده نزدیک  خبر داد.
 
وی در ادامه با اشاره به افتتاح 6 یادمان شهدای گمنام در هفته دفاع مقدس بیان داشت: این یادمان‌ها در شهرستان های بندرلنگه، سیریک، پارسیان، چارک، ابوموسی و پایگاه هوایی بندرعباس است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان تصریح کرد: کار طراحی یادمان‌های شهر رودخانه، مسجد ابوالفضل(ع) رودان و مسجد امام خمینی(ره) میناب نیز به اتمام رسیده و پروژه ها برای کلنگ زنی و احداث آماده است.
 
به گفته سرخیلی، کار ساخت یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان رودان نیز در حال انجام است.
 
وی در ادامه رونمایی از کتاب "خرمای تلخ" از مجموعه کتاب های خاطرات زندگی شهیدان عیسی کریمی، رضا رایکا و غلامرضا عوض پور را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان اعلام کرد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان افزود: در حال حاضر، 26 نقطه هرمزگان به وجود 102 شهید گمنام متبرک هستند.
 
سرخیلی اظهار داشت: مزار شهدای گمنام باید به قطب مذهبی و فرهنگی شهرستان تبدیل شود تا مردم با بهره‌گیری از فضای معنوی این مکان مقدس، بتوانند به رشد و کمال برسند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار