کد خبر: ۸۹۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 08 September 2020
مرحبا با بیان اینکه دوری از صاحبان زر سبب می شود تا ضمن خدمت به مردم، شان و جایگاه خود را در نظام اسلامی حفظ کنیم، گفت: مسئولان انقلابی باید از صاحبان زر دوری کنند و امروز، برای پیشرفت و اعتلای آستارا باید از تمام توان خود استفاده کنیم.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«غلامرضا مرحبا» امروز(سه شنبه، ۱۸ شهریور) در آیین تکریم و معارفه فرماندار آستارا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: امروز برگ دیگری از دفتر سیاسی و مدیریتی شهرستان آستارا ورق خورد و فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدوار هستم این تغییر برای مردم این شهرستان و برای مجموعه مدیریتی و خدمتگزاران مبارک باشد، افزود: امیدوارم این تغییر منشاء اثر، خیر، برکت برای آستارا بوده و توسعه و پیشرفت این شهرستان را به دنبال داشته باشد.

 

وی از زحمات حسن رستم زاد فرماندار قبلی شهرستان آستارا تقدیر و تشکر کرد و گفت: در دورانی که آقای رستم زاد در سمت فرمانداری آستارا خدمت می کردند شان و جایگاه فرمانداری به بهترین نحو حفظ شد و خدمات شایسته ای را به مردم این شهرستان ارائه دادند.

 

مرحبا در ادامه از جانب مردم آستارا از رضا جمشیدی سرپرست فرمانداری این شهرستان تقدیر و تشکر کرد و افزود: در زمانی که آستارا از وجود فرماندار بی بهره بود، آقای جمشیدی به عنوان سرپرست خدمات شایسته ای را برای آستارا و مردمان با فرهنگ این شهرستان انجام دادند.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت با اشاره به اینکه عباس صابر از امروز به عنوان عالی ترین نماینده دولت در شهرستان مشغول به کار می شوند،اظهارکرد: مردم آستارا انتظاراتی از فرماندار جدید دارند که امیدوارم آقای صابر در مسئولیتی که بر عهده شان گذاشته شده، این انتظارات را برآورده کنند.

 

وی با بیان اینکه آستارا قابلیت های زیادی برای پیشرفت و توسعه دارد، خاطرنشان کرد: باید به این پتانسیل ها و ظرفیت ها نگاه ویژه شده و از آنها بهره گرفته شود.

 

مرحبا از مردم آستارا به عنوان مردمانی با فرهنگ، با درک و شعور سیاسی بالا و مسئولیت پذیر نام برد و اظهارکرد: مردم آستارا به همان اندازه که مسئولیت پذیر هستند از ما مسئولیت پذیر بودن را انتظار دارند و مطالبه می کنند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم از ما انتظار دارند خدمتگزاری صادق برای آنان باشیم و به قابلیت های جوانان آستارا توجه کنیم و ظرفیت های تجاری و اقتصادی که در این شهرستان وجود دارد، نگاه ویژه داشته باشیم.

 

مرحبا با اشاره به اینکه دوری از صاحبان زر سبب می شود تا ضمن خدمت به مردم، شان و جایگاه خود را در نظام اسلامی حفظ کنیم، گفت: مسئولان انقلابی باید از صاحبان زر دوری کنند و امروز، برای پیشرفت و اعتلای شهرستان آستارا باید از تمام توان خود استفاده کنیم.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات حسن رستم زاد فرماندار قبلی، رضا جمشیدی سرپرست فرمانداری تجلیل و قدردانی و عباس صابر به عنوان فرماندار جدید آستارا معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار