در حوزه کودکان هر آزمونی، خطاست، در جايى كه آزمون و خطا براى سرنوشت و بقاى يک ملت تصميم می‌گيرد، اساس علم مضحكه دست مشاورانى می‌شود كه اساساً اشتباهى هستند.
کد خبر: ۸۹۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۶ 06 September 2020

گفت که اجرای پروتکلها سلامت را در مدارس تضمین می‌کند، خود پروتکل نویس هم اینقدر به پروتکلهایش متعصب نبود...
سرویس بهداشتی مدارس را هر نیم ساعت ضدعفونی می‌کنید؟ آبخوری را هر ۱۰ دقیقه استریل می‌کنید؟ ماسک از لب و لوچه خیس بچه‌ها سالم می‌ماند؟ با ماسک برگی ۱۳۰۰ شما هزینه ۶ ماسک در روز را برای بچه تأمین می‌کنید؟ به بچه‌ها می‌گویید همدیگر را بغل نکنند؟ مداد و خودکار بچه‌ها را شما شخصی می‌کنید؟ نیمکت‌های یک نفره دارید یا هر نیم‌ساعت میزها را ضدعفونی می‌کنید؟ واقعاً منظورتان از پروتکل چیست؟ یک معلم را مسئول بهداشت ۲۰ بچه بازیگوش می‌کنید؟اصلاً چند ساعت برای معلم‌ها کلاس بهداشت کرونا برگزار شده است؟

صحبت‌های دکتر هاشمیان، فوق ICU بیمارستان مسیح دانشوری: ما صحنه‌های بسیار بسیار فجیعی را در زمینه مرگ و میر کرونا دیدیم، که اگر این صحنه‌ها را مسئولان می‌دیدند اجازه بازگشایی مدارس را نمی‌دادند.. پاسخ قاطع دکتر هاشمیان به صحبت‌های حماسی حسن روحانی و سعید نمکی در مورد شگفت‌زده کردن جهان؛ ما کشوری نیستیم که در خصوص درمان کرونا کشور صاحب نظری باشیم

مثل همه آزمون و خطاهای تاکنونی كه خطا هیچ پاسخگويى متعاقب خود نداشت. بازگشايى حضورى مدارس هم قبل از انعقاد فعل لغو خواهد شد. در جايى كه آزمون و خطا براى سرنوشت و بقاى يک ملت تصميم می‌گيرد، اساس علم مضحكه دست مشاورانى می‌شود كه اساساً اشتباهى هستند.

کسی که از بچه دبستانی‌ انتظار دارد پروتکل را رعایت کند! یا بچه نبوده... یا با بچه نبوده... یا با بچه نمانده... یا بدون بچه نمانده... شما حق دارید، اما به نظرم شما، فقط حق دارید... مردم از مرگ خودشان می‌گذرند اما مرگ بچه را رها نمی‌کنند.

در حوزه کودکان هر آزمونی، خطاست.. خودتان را با این تجربه کودکانه نقره‌داغ نکنید... اشتباه مدارس حضوری تیر خلاص به قلب خانواده‌هاست. پشیمان خواهید شد اما هر چقدر به لحاظ تسلط به علم پزشکی هم بچه باشید، این یکی حتماً جایی مجازات می‌شود.

نگران سرویس مدارس هستم که قرار است نصف بچه‌ها را با هزینه کمتر جابجا کند. فکر کنم اتوبوس دو طبقه شاد با تهویه منفی نیاز داریم.. راستى بخارى‌های مدارس هنوز هم برقی هستند؟

مدیریت کلان مهد کودک‌ها از بهزیستی به آموزش و‌ پرورش منتقل شد. چه کسی از مجازی شدن بچه دبستانی‌ها می‌ترسید؟ چه کسی از گوشی دارای VPN می‌ترسد؟ آن روزها را یادتان هست گفتیم گوشی‌ها را مجهز به VPN نکنید؟ حالا حتی از گوشی که برنامه شاد دارد می‌ترسیم... چون وقتی VPN روی آنها نصب شد فکر امروز نبودیم! از روز مبادا نوشتیم... روزی که همه مجازی می‌شوند و آن روز VPN همگانی دردسر میشود. خواستید اینطور نباشد، آن طور شد...

چند تخت ICU اطفال در كشور دارید؟ چند متخصص اطفال در كشور دارید؟... شنبه 12- دارد از راه می‌رسد... امیدوارم سایز تخت‌ها را کوتاه کرده‌ باشیم... گفتند كروناى بچه‌ها قلبی-عروقی است... این شلیک به قلب خانواده‌هاست.

این تعهد ارزش حقوقی مؤثری ندارد و رفع ضمان مسئولیت نمی‌کند

فرزندتان را به مدرسه نفرستید

زیرا سلب حق شکایت قبل از ایجاد حق، سلب حق ما لم یجب است، حق اعمال ضمان مسئولیت کیفری در قصور و تقصیر قابل سلب به طور کلی نیست

مسئوليت مدنى و هم كيفرى به موجب تصميماتى كه مديران دولت مي‌گيرند وفق ماده ۱۱ مسئولیت مدنی و هم ماده ۵۷۰ قانون مجازات اسلامی شخصی است.

به عبارتی آمریت در قانون کشور به رسمیت شناخته شده و معذوریت منجر به عسر و حرج از مافوق به مادون قابل احراز است.

در قواعد فقه امر سلطان به عنوان اماره اکراه پذیرفته شده و به نوعی از معاذیر مجازات مادون و‌ رعیت است. در اکراه مکره به امر سلطانی اگر مادون مرتکب جرم بشود اسقاط مجازات ممکن است.

ماده ۱۱ قانون مسئولیت مدنی:
کارمندان دولت و شهرداری ها و موسسات وابسته به آنها که به مناسبت انجام وظیفه عمدا یا در نتیجه بی‌احتیاطی خساراتی به اشخاص ‌وارد نمایند شخصاً مسئول جبران خسارت وارد میباشند ولی هر گاه خسارات وارده مستند به عمل آنان نبوده و مربوط به نقص وسائل ادارات و ‌موسسات مزبور باشد در این صورت جبران خسارت بر عهده اداره یا موسسه مربوطه است ولی در مورد اعمال حاکمیت دولت هر گاه اقداماتی که بر‌حسب ضرورت برای تأمین منافع اجتماعی طبق قانون به عمل آید و موجب ضرر دیگری شود دولت مجبور به پرداخت خسارات نخواهد بود.

دکتر مرندی از پزشکان مورد وثوق مراجع عالی کشوری با بازگشایی مدارس مخالفت صریح کرد

فرزندتان را به مدرسه نفرستید

میخانه اگر ساقی صاحب‌نظری داشت.می‌خواری و مستی ره و رسم دگری داشت...جایی گفتیم مشاوران‌تان را عوض کنید..تا...

انتهای پیام/*

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار