در کمیته تخصصی مهارت آموزی و اشتغال سربازان وظیفه شیوه و روند اجرای دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای مورد ارزیابی و تببین قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱ 23 August 2020
در کمیته تخصصی مهارت آموزی و اشتغال سربازان وظیفه شیوه و روند اجرای دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای مورد ارزیابی و تببین قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان در این جلسه مدیر کل، مسئولین ستادی این اداره کل، نمایندگان ارگان‌های نظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط حضور داشتند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) و همچنین تبریک هفته دولت بیان داشت:آخرین حلقه مفقوده در آموزش موضوع اشتغال می‌باشد

وهب مختاران با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در امر اشتغال گفت:اجرای طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه اعتماد بنفس و انگیزه‌ی ایشان را برای ورود به محیط کسب و کار افزایش می‌دهد.

در این نشست، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت:هدف نهایی از ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان وظیفه، تسریع در اشتغال این عزیزان بعد از پایان خدمت مقدس سربازی است.

مختاران افزود:طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، این اداره کل با تمام توان در خدمت نیرو‌های نظامی استان در حوزه مهارت آموزی به پرسنل وظیفه می‌باشد.

مختاران فعالیت و سطح آموزش‌های مهارتی این اداره کل را در سمت و سوی بازار کار و اشتغال دانست و افزود:با تعامل وارتباط مستمر با کارآفرینان زمینه ارتباط با بازارفروش به راحتی برای کارآموزان و پبوستن به کسب و کار فراهم می‌باشد.

وی خواستار آموزش‌های مجازی در قالب وبینار شد و اظهار داشت: برگزاری دوره‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قابل اجرا می‌باشد.

در ادامه حاضرین در جلسه پیشنهادات و راهکار‌های لازم جهت هر چه بهتر برگزار شدن دوره‌های مهارت آموزی برای سربازان وظیفه را بیان کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار