معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: کارگروه مخصوص برگزاری سوگواری ایام تاسوعا و عاشورا با مسؤولیت سازمان تبلیغات اسلامی فعال‌شده است و مقرر شد برگزاری مراسمات تاسوعا و عاشورا با مجوزات اداره تبلیغات اسلامی در فضاهای باز برقرار باشد.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴ 28 August 2020

حجت‌اله غلامی بابیان اینکه میزان رشد تعداد بستری‌های ویروس کرونا در استان اصفهان بیانگر این است که در رابطه با رعایت دستورالعمل‌ها باید به‌صورت ویژه وارد کار می‌شدیم، اظهار کرد: در جلسه اخیر ستاد استانی کرونا یکی از مهم‌ترین مصوباتش این بود که کمیته‌های بازرسی ویژه‌ای را در سطح ۲۴ شهرستان تشکیل بدیم و کمیته بازرسی ویژه در استانداری داشته باشیم.

سخنگوی ستاد پیشگیری مقابله با کرونا با اشاره به اینکه، بازرسی‌ها را ویژه فعال‌تر کنیم و دستورالعمل‌ها صادرشده از ستاد ملی و استانی باقوت و قدرت عملیاتی کنیم، گفت: خوشبختانه کمیته‌های بازرسی که چند روزی است فعال‌شده‌اند، اثرگذار بوده و برخوردهایی با متخلفینی که دستورالعمل‌ها را انجام نداده‌اند شده است.

وی با بیان اینکه در خصوص پارک‌ها و مراکز تجمع را اکیپ‌های ویژه‌ای گذاشته‌ایم، افزود: با کمک شهرداری و نیروی انتظامی با کسانی که در پارک ها اتراق کنند، برخورد می‌شود و مقرر شد روشنایی پارک‌هارا ۳۰ الی ۴۰ درصد کاهش بدیم تا تجمع در پارک ها نداشته باشیم.

غلامی بابیان اینکه، کارگروه مخصوص برگزاری سوگواری ایام تاسوعا و عاشورا با مسؤولیت سازمان تبلیغات اسلامی فعال‌شده است تصریح کرد: برگزاری مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی با مجوزات سازمان تبلیغات اسلامی در فضاهای باز و جاهایی که جریان هوا برقرار است برگزار می شود، امیدوارم هستیم در این چند روز که اوج برگزاری مراسمات است با رعایت دستورالعمل‌ها، شاهد کاهش بستری‌ها و کاهش فوتی‌ها باشیم.

 سخنگوی ستاد پیشگیری مقابله با کرونا با اشاره به اینکه صنوفی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکردند تذکر، اخطار و پلمپ کرده‌ایم ابراز داشت: رعایت دستورالعمل‌ها به‌ویژه در بخش استفاده اجباری از ماسک در سطح ادارات بالای ۸۵ درصد و در سطح جامعه و بالای ۶۵ درصد رسیده است که متوسط، ۷۵ درصد مردم استان اصفهان از ماسک استفاده می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار