مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم گفت: با تکمیل طرح ابرار در هفته دولت، نخستین استانی هستیم که دیگر هیچ روستایی بالای ۲۰ خانوار نخواهیم داشت که در آن طرح "ابرار" اجرا نشده باشد.
کد خبر: ۸۹۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 27 August 2020

به گزارش تابناک قم، محمدحسن کلهری با اشاره به پروژه‌هایی که در هفته دولت در راستای خدمت‌رسانی به همشهریان قمی و هم‌وطنان کلنگ زنی و افتتاح خواهند شد اظهار داشت: عمده دغدغه جاده‌های استان ایمنی بوده و تعداد زیادی از پروژه‌های استان در راستای ایمن سازی ترد و بهینه‌سازی جاده انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم افزود: یکی از پروژه‌های شاخص هفته دولت عملیات تکمیلی پروژه 4 خطه‌کردن محور سلفچگان- ساوه است که دونقطه حادثه‌خیز تقاطع جنداب و تاج خاتون در این پروژه حذف خواهند شد؛ طول پروژه 8 کیلومتر و قرارداد آن با اعتباری بالغ‌بر 12 میلیارد تومان منعقد شده است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از پروژه‌ها پل خورآباد در محور روستایی کهک است؛ پل ساخته‌شده و راه دسترسی پل در حال آماده‌سازی است که 22 بهمن امسال به نتیجه خواهد رسید.

کلهری تکمیل و بهسازی راه‌های روستایی(طرح ابرار) در استان قم را موردتوجه قرار داد و گفت: با تکمیل این طرح در هفته دولت، نخستین استانی هستیم که دیگر هیچ روستایی بالای 20 خانوار نداریم که طرح ابرار نداشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد: افتتاح ایستگاه پلیس‌راه محور سلفچگان، پروژه لکه‌گیری و روکش لایه‌نازک محور سلفچگان قم، عملیات بهسازی باند غربی آزادراه قم- تهران به طول 10 کیلومتر و بزرگراه سلفچگان دلیجان به طول 14 کیلومتر از دیگر پروژه‌های مهم این اداره کل در هفته دولت هستند.

وی کلنگ زنی ارتقای ایمنی آزادراه قم- تهران با تکمیل نیوجرسی‌های مفصلی بتنی آن را مورداشاره قرار داد و گفت: هنوز نصب 25 کیلومتر نیوجرسی از طول وسط آزادراه در حوزه استحفاظی قم انجام‌نشده که تا آخر سال تکمیل خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار