بهرام میرزایی در گفتگو با تابناک:
معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و شروع ایام محرم شبکه های ماهواره ای با حمله هماهنگ رسانه های ضد انقلاب وسیاه نمایی طوری به مردم تلقین می‌کنند که اگر جهشی در این زمینه صورت بگیرد به خاطر برگزاری مراسمات است.
کد خبر: ۸۸۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 20 August 2020

بهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا و شروع ایام محرم شبکه های ماهوارهای با حمله هماهنگ رسانه ای وسیاه نمایی طوری به مردم تلقین می‌کنند که اگر جهشی در این زمینه صورت بگیرد به خاطر برگزاری مراسمات است در صو‌رتی که در ایام تعطیلات برخی از مردم با مسافرت به مکان های پر ازدحام مثل سواحل دریا بدون رعایت پروتکل ها سبب شیوع بیشتر این بیماری شدند.

وی خاطر نشان کرد: هیچ کدام از مناسبت‌های مذهبی در ایام شیوع ویروس کرونا تعطیل نشده بلکه شکل برگزاری این مراسمات را تغییر دادیم اگر سال گذشته این مراسم به شکل تجمع های بزرگ برگزار می‌شد امسال در محلات، مجتمع های مسکونی،پارک‌ها و فضای باز به شکل تجمعات کوچکتر و با رعایت کامل پروتکل‌ها مراسم به شکل دیگری برگزار شد.

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به برگزاری برخی سنت ها و آیین ها در کرمانشاه تصریح کرد:کرمانشاه از دیرباز دروازه کربلا و میزبان زائران حسینی بوده و هست ولی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم پیاده روی اربعین برگزار نخواهدشد.

میرزایی در پایان گفت: امسال برگزاری مراسم سوگواری امام حسین (ع)با رعایت پروتکل های بهداشتی و با اعمالبرخی محدودیت ها برگزار خواهد شد تا شاهد افزایش آمار کرونا در استان نباشیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار