رئیس هیئت‌مدیره شرکت صنایع انرژی بر پارسیان:
رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب گفت: علی‌رغم تأیید و تصویب بودجه لازم برای حمایت از ورزش در شهرستان پارسیان و حتی توسعه آن در بحث ورزش حرفه‌ای اما اکنون با مشکل بزرگی از سوی سازمان امور مالیاتی استان هرمزگان و مشمول پرداخت مالیات هزینه‌های ورزشی مواجه شده‌ایم.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۳ 11 August 2020

حسن شاهرخی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: ورزش موجب نشاط و پویایی در بین افراد جامعه می‌شود و منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان نگاه ویژه‌ای به امر ورزش داشته و دارد.

وی حمایت از ورزش را موجب توسعه همه‌جانبه و رشد و شکوفایی اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ملت‌ها دانست و عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در این حوزه ضمن بهبود وضعیت زیرساخت‌های کشور، زمینه اقتصادی پویا را فراهم می‌آورد.

شاهرخی ادامه داد: در اقتصاد باید هزینه کرد تا به سود رسید، در بسیاری از موضوعات فرهنگی از جمله ورزش هر هزینه‌ای شود نوعی سرمایه‌گذاری است چرا که بسیاری از هزینه‌ها را در آینده کاهش خواهد داد و موجب ایجاد جامعه‌ای سالم و با نشاط می‌شود.

وی با بیان اینکه هرسال در بودجه سالانه بخشی از هزینه‌های برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی مثل اعتیاد است، افزود: درصورتی‌که اگر در گذشته در زمینه‌های فرهنگی و به‌خصوص ورزش سرمایه‌گذاری خوبی می‌شد، امروز علاوه بر شادابی بیشتر جامعه، اساساً بسیاری از این آسیب‌های اجتماعی کمتر بروز پیدا می‌کرد.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که می‌تواند جامعه را به سمت پویایی و نشاط سوق دهد، اجرای برنامه‌های ورزشی در بین جوانان و نوجوانان است که لازمه آن ایجاد فضاهای ورزشی مناسب خواهد بود. سرمایه‌گذاری در ورزش کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش سلامت جامعه و کاهش بیماری و هزینه‌های درمانی است.

وی با اشاره به فعالیت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان در دو رشته فوتبال آقایان و فوتسال بانوان، اظهار کرد: همواره در مسابقات مختلف استانی و کشوری حضوری فعال داشته است و عناوین خوبی را کسب کرده‌ایم.

شاهرخی با بیان اینکه به‌طور حتم دوست داریم این فعالیت‌ها را با قدرت بیشتری ادامه دهیم زیرا استعدادهای نابی در رشته‌های ورزشی داریم که در صورت حمایت می‌توانند برای منطقه و حتی شهرستان کسب افتخار کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه اخیراً سازمان امور مالیاتی استان هرمزگان هزینه‌های این شرکت در امر ورزش را شامل پرداخت مالیات اعلام کرده و این موضوع سبب مشکل و سنگ‌اندازی در جهت تداوم تیمداری و روند توسعه ورزش در شهرستان پارسیان خواهد شد.

وی ادامه داد: علی‌رغم تأیید و تصویب بودجه لازم برای حمایت از ورزش در شهرستان پارسیان و حتی توسعه آن در بحث ورزش حرفه‌ای اما اکنون با مشکل بزرگی از سوی سازمان امور مالیاتی استان هرمزگان و مشمول پرداخت مالیات هزینه‌های ورزشی مواجه شده‌ایم.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب با بیان اینکه امیدواریم این مشکل با رایزنی‌های در حال انجام برطرف شود، اضافه کرد: بودجه لازم تصویب‌شده و مشکلی از این بابت نیست اما تا زمانی که سازمان امور مالیاتی در این خصوص نیز تجدیدنظر نکند امکان ورودمان به ورزش فراهم نیست.

انتهای پیام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار