کد خبر: ۸۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 02 September 2015

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان استان طی روزهای پیش رو و پایانی هفته جاری را صاف تا قسمتی ابری عنوان کرد و گفت: دما در گیلان تا اوایل هفته پیش رو افزایش می یابد.
[هواشناسی: افزایش دما در گیلان تا اوایل هفته پیش رو]

مازیار غلامی عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نقشه های پیش یابی حاکی از تضعیف تدریجی سامانه بارش زا و خنک در سواحل جنوبی دریای خزر می باشد.
وی ادامه داد: این شرایط منجر به کاهش تدریجی ناپایداری و ابر خواهد شد علاوه بر این؛ افزایش دما تا اوایل هفته آینده در منطقه پیش بینی می شود.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان امروز استان را صاف تا نیمه ابری، در بعضی نقاط رشد ابر و رگبار باران عنوان و برای فردا (پنجشنبه) آسمان را صاف تا قسمتی ابری و احتمال مه صبحگاهی، در بعضی نقاط رشد ابر و رگبار باران پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را مربوط به آستارا با 26 درجه سلسیوس و کمینه دما را مربوط به شهر ماسوله با دمای 11 درجه سلسیوس ذکر کرد.
غلامی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب 22 و 18 درجه سلسیوس ثبت شده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را در شهر تالش با 57.8 میلیمتر عنوان و اضافه کرد: ماسوله و شهر انزلی نیز طی مدت زمان ذکر شده شاهد بارش 21.1 و 12.6 میلیمتر بوده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار