مدیر اجرایی نمایش «فصل شیدایی» در استان کرمانشاه گفت: از ابتدای آغاز نمایش فصل شیدایی در استان کرمانشاه تا شب گذشته 100 هزار نفر از این نمایش استقبال کردند.
کد خبر: ۸۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 01 September 2015
محمدمحسن جلیلی با بیان اینکه رکورد تماشاگران این نمایش در استان کرمانشاه در اجرای یکشنبه شب هشتم شهریور ماه شکست، اظهار داشت: ظرفیت پیش‌بینی شده برای تماشاگران در اجرای کرمانشاه شش هزار صندلی بود که این تعداد از شب‌های اول به هفت هزار صندلی افزایش یافت اما یکشنبه شب سه هزار نفر نیز این نمایش را به صورت ایستاده تماشا کردند.

مدیر اجرایی نمایش فصل شیدایی در استان کرمانشاه افزود: براساس برنامه، اجرای نمایش میدانی و چندرسانه‌ای «فصل شیدایی» تا جمعه 13 شهریور در استان کرمانشاه ادامه دارد و با وجود درخواست مردم برای تمدید اجرا با توجه به نزدیکی پاییز و طوفانی و بارانی شدن هوا، امکان تمدید اجرای این نمایش در محیط روباز اردوگاهی وجود ندارد.

جلیلی عنوان کرد: برنامه‌های جنبی نمایش و حضور و مشارکت موسسات و نهادهای مردمی، سبب شده تا بینندگان نمایش در پنج ساعتی که در اردوگاه توحید به سر می‌برند، سرگرم غرفه‌های فرهنگی و سبک زندگی باشند.

مدیر اجرایی نمایش فصل شیدایی در استان کرمانشاه افزود: خیران کرمانشاه با برپا کردن ایستگاه‌های صلواتی و مواکبی شبیه موکب‌های عزاداری اربعین، شور و حال دیگری به محل اجرای نمایش «فصل شیدایی»‌ داده‌اند.

وی با قدردانی از یگان‌های سپاه نبی‌اکرم (ص) استان، قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، شهرداری کرمانشاه، اداره برق، اداره مخابرات و سایر دستگاه‌های استانی و شهری کرمانشاه از اهدای 50 سفر زیارتی به عتبات عالیات به مخاطبان نمایش «فصل شیدایی» خبر داد و گفت: مسئولان استان متعهد شده‌اند که به افراد شرکت‌کننده در مسابقه دل‌نوشته نمایش، سفر زیارتی به کربلای معلی و عتبات عالیات هدیه دهند.

نمایش بزرگ میدانی و چندرسانه «فصل شیدایی» به کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری که پیش‌تر در هفت شهر کشور، از جمله پایتخت با استقبال وسیع مخاطبان روبه‌رو شده و لقب پربیننده‌ترین نمایش ایران را به خود اختصاص داده است و در بخش‌هایی نظیر هبوط حضرت آدم (ع)، نجات حضرت نوح (ع)، بعثت پیامبر اکرم (ص)، احراق باب حضرت زهرا (س)، واقعه کربلا و شهادت امام حسین (ع)، عزیمت امام رضا (ع) به خراسان و بیان حدیث سلسله‌الذهب، ‌پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ظهور حضرت حجت(عج) دنبال می‌شود.

این در حالی است که آیتم انقلاب اسلامی در «فصل شیدایی» بر اساس شخصیت‌ شهید جعفری از مبارزان نهضت مردم ایران و آیتم دفاع مقدس بر اساس حضور رزمندگان اسلام در عملیات نصر هفت بومی‌سازی شده است.

نمایش «فصل شیدایی» تا شامگاه جمعه 13 شهریور، هر شب‌ بعد از نماز مغرب و عشاء در «اردوگاه توحید» واقع در ورودی شهر کرمانشاه از سمت جاده همدان اجرا می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار