دکتر علیرضا منادی ، علیرغم خدمات گسترده اش در سیستم آموزشی کشور و بخصوص در دانشگاه آزاد تا کنون چند بار ولایتمداری خود را در عمل نشان داده است و ازاین روی اگرمجلس انقلابی بخواهد از خدمات او در ریاست کمیسیون آموزش بهره ببرد ، امیدها به این مجلس نیز افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 21 June 2020

به گزارش تابناک تبریز، دکتر علیرضا منادی ، علیرغم خدمات گسترده اش در سیستم آموزشی کشور و بخصوص در دانشگاه آزاد تا کنون چند بار ولایتمداری خود را در عمل نشان داده است و ازاین روی اگرمجلس انقلابی بخواهد از خدمات او در ریاست کمیسیون آموزش بهره ببرد ، امیدها به این مجلس نیز افزوده خواهد شد.

 

این نکته را اجمالا طرح میکنیم که قبای این کمیسیون برای منادی برازنده است چه اینکه سوابق و عملکرد او بخوبی نشان از این شایستگی دارد. اما در این فقره باید به موضوع انقلابی گری منادی بپردازیم چرا که عده ای با بهانه های اسرائیلی میخواهند مجلس را از خدمات نمایندگان شایسته و کاربلد محروم نمایند. متاسفانه این افراد ، بدون اینکه حرف و سخنی منطقی داشته باشند و فارغ از نیت شان ، صرفا با سنگر گرفتن پشت چند عنوان و نهاد ارزشمند ،چنین هزینه هایی را به مجلس انقلابی تحمیل می کنند.
کمتر کسی مانند دکتر منادی در مجلس حضور دارند که بدون استفاده از ظرفیت یک لیست مشخص و صرفا با تکیه بر اعتماد مستقیم مردم توانسته اند به مجلس راه یابند . با این که منادی هیچ دین اساسی به فراکسیون های سیاسی مجلس نداشت و علیرغم اقبال بسیار خوبی که نمایندگان در مورد انتخابات هیئت رئیسه به او داشتند ، صرفا برای حفظ وحدت مجلس انقلابی از ادامه رقابت ها انصراف داد و نشان داد که مصالح مجلس برای او بسیارمهمتر از سیاست ورزی شخصی اش می باشد.
منادی در طول خدمت خود چه درمجلس و چه در دانشگاه آزاد و .. به خوبی ثابت کرده است که پیچ و خم های سیستم آموزشی کشور را بلد است و می داند چگونه باید این سیستم را فعال نمود . تجربه موفق او در توسعه دانشگاهی آذربایجان شرقی و واحدهای برون مرزی گواهی بر این ماجراست. منادی طرفدار یک دیدگاه علمی در توسعه آموزش والبته هوادار جدی تحقیقات بنادین است و سوابق و رزومه او تکمیل کننده شایستگی او برای تصدی چنین سمتی است. امید است اعضای محترم کمیسیون آموزش و تحقیقات با انتخاب انقلابی خود امیدهای زیادی که در سیستم آموزشی به آنها بسته شده است را نا امید نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار