فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:
ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امنیت و امنیت و آرامش روانی جامعه، خط قرمز پلیس است، گفت: بیش از یک هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلام توقیف شده است.
کد خبر: ۸۴۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 12 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری صبح اظهار کرد: امنیت و آرامش زیربنای پویایی و حرکت به سمت جلو در یک جامعه توسعه یافته است تا کسانی که در این اجتماع زندگی می کنند بتوانند به خوبی و با آرامش هدف های خود را دنبال کرده و چرخه های مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی و … خود را به سمت جلو هدایت کنند.

وی افزود: در راستای انتظام بخشی و نهادینه کردن امنیت اجتماعی ترافیکی و انتظامی، پلیس از هیچ کوششی دریغ نکرده و با کسانی که بخواهند این امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای مختلف طرح های انتظامی و ترافیکی در سطح استان ایلام اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که اقدام به حرکات نامتعارف و مخاطره آمیز کرده بودند در راستای مطالبه به حق مردم توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی گفت: از ابتدای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان، تعداد ۶۹۳ خودرو، ۳۱۲ موتورسیکلت و جمعاً به تعداد یک هزار و پنج دستگاه وسایل نقلیه متخلف توقیف و تا تعیین تکلیف از مراجع قضایی روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در خصوص توقیف خودروهای متخلف با مراجع قضایی انجام شده است گفت: ماموران پلیس راه و راهور موظفند در صورت مشاهده خودروهای هنجارشکن پس از اعمال قانون، ودر پاسخ به مطالبه به حق مردم، راننده خاطی را به مرجع قضایی معرفی کنند.

سردار یاری گفت: به ماموران پلیس راه و راهور استان ابلاغ شده است که بدون اغماض با خودروهای شیشه دودی، فاقد مدارک، مروج بی حجابی، سگ گردانی و انجام حرکات مخاطره آمیز برابر قانون برخورد و راننده خاطی را را به مرجع قضائی معرفی کنند.

وی از رانندگان وسائط نقلیه اعم از موتوری و خودرویی خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی، رعایت عفاف و حجاب عدم انجام حرکات مخاطره آمیز را در دستور کار خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه مقررات راهنمایی و رانندگی نشات گرفته از احکام نظام اسلامی است، گفت: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی علاوه بر اینکه یک واجب شرعی است، می تواند انسان را به صورت صحیح و سالم به مقصد برساند و مانع زیان رساندن به دیگران نیز نشود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار