سرهنگ تقی کبیری:
به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان از لغزندگی راه های استان در پی بارش شدید باران و تگرگ خبر داد و گفت: تردد در تمام راه‌ها نیازمند احتیاط و توجه به توصیه‌های پلیس راه و راهداری است.
کد خبر: ۸۴۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 27 April 2020

ورود سامانه بارشی جدید | ادامه کاهش دما و بارندگی در نوار شمالی ...

رئیس پلیس راه استان سمنان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه بارش باران از شب گذشته تا کنون موجب لغزندگی اغلب راه‌های استان سمنان شده است، بیان کرد: بارش شدید باران همچنین سبب شده تا سیلاب‌ها بر روی جاده‌ها، در برخی مناطق قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رعایت فاصله و سرعت مطمئنه دو موضوعی است که رانندگان باید به آن توجه داشته باشند، گفت: توجه به توصیه‌های پلیس راه و راهداری الزامی است.

سرهنگ تقی کبیری با بیان اینکه به دلیل بارش باران بامداد امروز تمام محورهای اصلی استان سمنان لغزنده هستند، تاکید کرد: همه رانندگانی که قصد تردد در راه‌های مواصلاتی استان دارند، می‌بایست با احتیاط کامل، سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

کبیری با بیان اینکه اگر رانندگان کار ضروری ندارند از ورود به جاده‌های استان بپرهیزند، تاکید کرد: رانندگان حتماً رعایت فاصله طولی را در نظر داشته باشند.

وی افزود: رانندگانی که مجبور به تردد در راه‌های مواصلاتی استان سمنان هستند در کنار سرعت و فاصله مطمئنه، همراه داشتن سوخت کافی، اطمینان از سلامت خودرو، سلامت چراغ‌ها و برف پاک کن، همراه داشتن زاپاس مناسب و… را مد نظر قرار دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار