غلامحسین مسعودی ریحان:
غلامحسین مسعودی ریحان ضمن تبریک روز شورا، هفته کارگر و روز معلم‌ گفت: شورا نهادی مدنی است که جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی داشته و در قانون ۷ اصل برای آن وجود دارد و در قرآن به آن اشاره شده است.
کد خبر: ۸۴۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 26 April 2020

 به گزارش تابناک تبریز؛ وی اظهار داشت: شورا هم‌ مورد تایید مردم و هم مورد تایید حاکمیت است و در کشور ما در روستا و شهر نیز شورا وجود دارد.


مسعودی ریحان تصریح کرد: مبالغی برای ضدعفونی در سطح شهر توسط شورا‌ها تصویب شده و تنها شورای شهر تبریز ۱۰ میلیاردتومان برای مقابله با ویروس کرونا اختصاص داده شده است.


عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه اعضای شورا در نقاط مختلف استان و کشور بدون کوچکترین چشم داشت به وظایف خود عملکرد اند گفت: به عنوان رئیس شورای استان از زحمات اعضای شورا ها تشکر می‌کنم بهترین نیرو‌های شهرداری و شورا به کرونا مبتلا شده اند و این نشان از پای کار بودن شورا است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه متاسفانه آموزش پرورش ما انتقال آموزش از گذشته به امروز است اما در دنیای امروز، آموزش برای روز‌های آینده است.
مسعودی ریحان تصریح کرد: آموزش و پرورش ما با همان ساختار صد سال قبل اداره شده و آن زمان که در ۱۰۰ سال پیش آموزش و پرورش وجود داشت حمل و نقل با چهار پایان بود اما امروز حمل و نقل گسترش یافته ببینیم آموزش و پرورش چه مقدار گسترش یافته‌ است.
وی افزود: آموزش و پرورش با کیفیت فعلی نمی‌تواند نسل آینده را برای آینده آماده کند و این امر وقت تلف کردن خواهد بود و باید تحولات اساسی در آموزش و پرورش به وجود آید تا کارایی خودرا داشته باشد.
خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: شخص آقای نوبخت از قانون تمرد‌ کرده و حق و حقوق معلمین ‌و بازنشستگان را با عدالت پرداخت نمی‌شود و کسی به ایشان خرده نمی‌گیرد.
وی گفت: گرانی نان در وضعیت فعلی شیوع کرونا معلوم‌نیست براساس تصمیم کدام فرد انجام‌شده و کسی که چنین تصمیمی گرفته یا نان نگرفته یا افزایش قیمت برایش فرقی ندارد در نتیجه ‌باید برای گرانی نان تصمیم اساسی گرفته شود.
مسعودی ریحان افزود: هفته کارگر را به تمام کارگران و کارگران شهرداری تبریک می‌گویم‌ و امیدوارم‌نگرش به کارگران تغییر یابد.
وی با اشاره به اینکه حق و حقوق کارگران نصف تورم‌سالانه پرداخت می‌شود تاکید کرد: در تصمیم گیری حداقل دستمزد کارگران نماینده کارگران حداقل دستمزد را امضا نکرده اما این امضا نکردن موجب تغییری نشد و به حرف و نظر آنها توجهی نمی‌شود .
عضو شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: چون تعداد نیروی انسانی نسبت به مشاغل موجود بیشتر است در نتیجه هیچکس نمی‌تواند از حقوق کارگران حمایت کند و حق و حقوق کارگران پایمال میشود.
وی با بیان اینکه تشکل های کارگری از حقوق کارگران حمایت نمی‌کنند گفت: فرهیخته‌ ترین‌افراد جامعه‌ که هنرمندان هستند چندماه است که درآمد‌هایشان تحت تاثیر قرار گرفته که باید به آنها توجه کرد. اگر امکان‌داشته باشد از بودجه فرهنگی و هنری شهرداری برای کمک به هنرمندان پرداخت شود.
مسعودی ریحان تصریح کرد: اما متاسفانه نه تنها به هنرمندان‌کمک‌نمی‌شود بلکه به حرف آنها گوش داده نمی‌شود .
وی اضافه کرد: از اعضای شورای شهر تبریز و شوراهای استان بابت تشکیل جلسات مجازی تشکر می‌کنم که یک دقیقه از وظایف خود کوتاهی نکردند و در تمام‌ شرایط‌ کمک حال مردم‌بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :