جلد چهارم کتاب یاد ایام- حاوی عکس‌های قدیمی کرمانشاه- منتشر شد.
کد خبر: ۸۴۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 19 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،عباس کشمیری گردآورنده این کتاب، با بیان اینکه جلد چهارم کتاب یاد ایام حاوی عکس‌های سه جلد پیشین این کتاب است که در قابل یک مجموعه به چاپ رسیده، گفت: بخش اول این کتاب در بر گیرنده تصاویر اماکن قدیمی کرمانشاه، بخش دوم مربوط به عکس های مدیران و کارکنان آموزش و پرورش کرمانشاه، بخش سوم مدیران و کارکنان ادارات کرمانشاه، بخش چهارم تصاویر و رویدادهای مذهبی، بخش پنجم بزرگان و عشایر کرمانشاه و بخش ششم ورزشکاران کرمانشاه است.

وی گفت: جلد چهارم کتاب یاد ایام در برگیرنده قریب 650 عکس قدیمی از بزرگان، اماکن و رویدادهای کرمانشاه است.

این فعال عرصه رسانه با بیان اینکه اولین جلد کتاب یاد ایام سال 1390 چاپ شد، گفت: استقبال مردم از این کتاب موجب شد چاپ جلدهای بعدی آن را هم دنبال کنم و هم اکنون نیز دنبال جمع آوری عکس های قدیمی مرتبط با کرمانشاه برای چاپ جلد پنجم کتاب هستم.

کشمیری این کار را به نوعی کمک به ماندگاری تاریخ کرمانشاه دانست و گفت: در خانه اکثر کرمانشاهیان عکس‌های از کرمانشاه قدیم وجود دارد که خاک می خورد و ثبت این تصاویر می تواند هم به ماندگاری این عکس ها و هم ماندگاری تاریخ کرمانشاه کمک کند.

وی با بیان اینکه برای جمع آوری این تصاویر به شهرهای مختلف سفر کرده، گفت: برخی از عکس ها نیز از طریق کرمانشاهیان مقیم خارج از کشور به دستم رسیده است.

وی با انتقاد از عدم حمایت مسئولین، گفت: تمام این کارها را با هزینه شخصی انجام داده ام و با وجود قول های حمایت مسئولین، تاکنون هیچ کمکی نکرده اند.

کشمیری از همه افرادی که عکس های قدیمی از شخصیت ها، بزرگان و اماکن کرمانشاه قدیم دارند خواست از طریق شماره های 09183330148 و یا 09121150118 با او تماس بگیرند و یا از طریق اینستاگرام به آدرس yadeayam.keshmiri این عکس ها را در اختیارش قرار دهند تا در جلدهای بعدی کتاب یاد ایام چاپ شوند

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار